Opis Obrazka

Temat przeniesiony do archwium.
Na obrazku widzę młodą dziewczynę. Jest ona prawdopodobnie w parku ponieważ z tyłu można zauważyc drzewa.Ona jest ubrana w całkiem zwykłe ubrani.Ma niebieską bluzkę w pask, a także jeansy. Dziewczyna jest bardzo ładna. Ma krótkie czarne kręcone włosy. Wygląda na zadowoloną ponieważ uśmiecha się.

Narazie wymyśliłam tyle
Auf dem Bild sehe ich eine Madchen. Ich glaube dass sie ist im Park denn in Hintergrund befindet sich ein Baum.
Teraz nie mam pojęcia co dalej. Bardzo proszę o sprawdzenie i pomoc w dalszym tłumaczeniu :)
das Mädchen- ein Mädchen
,dass sie im Park ist- po dass Verb na koniec
im Hintergrund
Dziękuję :) a teraz mam jeszcze takie pytanie
1.Ernährt sich diese Person gesund?
Begründe deine Meinung
2.Isst du gessund? Warum?
Jest taki obrazek z dziewczyną co je Fast-Food
I ja odpowiedziałam tak:
1.Ich finde , dass sie nicht gesund ernähren sich , denn sie esse Hamburger.Hamburger ist Kalorienrich und hat nicht so viel Vitamin
2.Ja, ich esse gesund , denn Ich esse viel Frucht und Gemüse. hamburger esse ich selten.
Czy ktoś mógłby mi sprawdzic poprawnośc tych zdań? Z gór dziękuję
Auf dem Bild sehe ich ein Mädchen. Ich glaube, dass ES im Park ist, denn im Hintergrund befindet sich ein Baum.

Ich finde, dass es (das Mädchen) sich nicht gesund ernährt, denn es isst einen Hamburger. Hamburger sind kalorienreich und haben nicht so viel Vitamine.

2. Ja, ich esse gesund, denn ich esse viel Obst und Gemüse. Hamburger esse ich selten.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie