Prosze o przełumaczenie na J.Niemiecki

Temat przeniesiony do archwium.
Witam prosze o przetłumaczenie tego poniższego tekstu do Poniedziałku 21.12.2009r. Dziękuje za POMOC.!!

Moją ulubioną porą roku jest Lato. Dni są wtedy długie a noce ciepłe. Można spać pod namiotem, lub pojechać nad wodę. Latem są wakacje, więc każdy z nas może bardziej lub mniej odpocząć od wszystkich naszych codziennych obowiązków. Latem organizuje się z przyjaciółmi różne ogniska,lub inne imprezy pod gołym niebem. Latem niebo jest bezchmurne i jasno świeci na nim słońce. Wszędzie jest wesoło. Temperatura zazwyczaj nie spada poniżej 20 stopni, minusem lata są dość częste i gwałtowne burze, które mogą nas zaskoczyć o każdej porze dnia i nocy. Mi osobiście nie przeszkadzają wysokie temperatury, dlatego lubię tą porę roku najbardziej ze wszystkich.Ja zazwyczaj latem wyjeżdżam z rodzicami do ciepłych krajów i tam odpoczywam i w pełni się relaksuje, po powrocie spotykam sie ze znajomymi i opowiadam im jak było. Latem chdzę na spacery i jeżdże na rowerze. Własnie dlatego lato jest moją ulubiona porą roku.
Meine Lieblingsjahreszeit ist der Sommer. In dieser Zeit sind die Tage lang und die Nächte warm. Man kann im Zelt schlafen oder einen Ausflug ans Wasser machen. Sommer ist auch die Ferienzeit, daher wir alle können uns mehr oder weniger von den täglichen Beschäftigungen ausruhen. Im Sommer organisiert man ein Lagerfeuer oder eine Party unter freiem Himmel. Während des Sommers ist der Himmel wolkenfrei und die Sonne scheint irgendwie viel heller. Überall ist es frühlich. Selten sinkt die Temperatur unter 20 Grad Plus. Das Negative im Sommer sind die oft vorkommende, starke Gewitter, die uns jederzeit, tags-oder nachtsüber, überraschen können. Die hochen Temperaturen stören mich selbst gar nicht, daher mag ich diese Jahreszeit am liebsten von allen Jahreszeiten. In der Regel reise ich mit meinen Eltern während des Sommers in den Süden. Dort ruhe ich mich aus und entspanne mich vollkommen. Nach der Rückkehr treffe ich meine Freunde/Bekannte und erzähle ihnen wie mein Urlaub war. Im Sommer gehe ich spazieren und fahre oft mit dem Fahrrad. Aus diesem Grund ist der Sommer meine Lieblingsjahreszeit.