WSZYSCY Z ZAAWANSOWANYM J.NIEMIECKIM ZAPRASZAM!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Witam was wszystkich!!! Mam bardzo pilna sprawę... Na jutro potrzebuje napisać zaproszenie na moją prywatkę. ALE!!! Jestem słaby nawet w tym żeby najpierw wymyślić je po polsku :/ ... PLIS POMÓŻCIE!!! Zaproszenie powinno zawierać:
-Termin prywatki [data,dzień tygodnia, godzina]
-Miejsce prywatki [np. im Garten/im Fitnessraum/im Partyraum/ ...] Tak miałem w podręczniku napisane ;p.
-Produkty / rzeczy, które każdy ma przynieść /// Wiecie o co chodzi jakieś napoje czy coś...
..:: I TERAZ NAJGORSZE ::..
-opiszesz drogę z miejsca, które wszyscy znają [np.vom Bahnhof aus/vom der Schule aus/ ...] itd.

HELP!!!
Nauczyciel mnie zeżre, jeżeli nie napisze tego. Mam pięc "1" na czysto :/ ...

Z góry THX za wszystko...
aha zapomniałęm napisać TO ZAPROSZENIE MUSI KIEROWAĆ SIĘ DO KONKRETNEJ OSOBY np.Dawid
Mein lieber, lieber David,
Mein Geburtstag muss unbedingt gefeiert werden. Ohne Dich kann ich mir diese Party nicht vorstellen. Also, mein Lieber Freund Ich will keine Ausreden hören, egal ob Erbeben oder Weltuntergang Du kommst zu meiner Party ! Für gute Musik und entsprechende Verpflegung werde ich schon sorgen, einzige , dass du mitbringen muss ist gute Laune..
Sag mir bitte, was gibt schöneres, als ein Geburtstag mit den besten Freunden zu feiern?
Alsooooo wir werden wie immer ohne Rücksicht auf Verluste feiern, so lange wir noch Jung sind.
Leider bin ich umgezogen meine Adresse ist : Nosibródka – Str. 12343 \ 13 keine Sorge du findest schon den Weg: wenn du aus dem Zug aussteigst, dann nimm bitte das Bus Nr. 14 , steige an der fünften Haltestelle aus. Dann stehst du gleich neben dem Friedhof, stelle dich bitte mit den Rücken zum Friedhofstor und nimm von dir gesehen die Strasse rechts, gehe bis nächster Kreuzung, dann biege nach links ab, gehe vorbei an der Baustelle, und von da hast du nur ein Katzensprung zu mir , nämlich gleich rechts hinter der Baustelle wohne ich .
Natürlich, wenn du glaubst, dass du nicht zu mir schaffst, kann ich dich gern vom Bahnhof abholen.

Gruß – Wacek.

Ps.
Ha,ha,ha,ha …. Hab das Wichtigste vergessen: die Party steigt so um 18 Uhr am Freiteag 24.12.2011. Sei pünktlich bitte.

co myślisz - starczy?
bez błędów nawet ujdzie
Świetne! :)))
Dzięki serdeczne za pomoc szczerą. Bez większych błędów bom przeczytał przed wysłaniem. ! Dzięki Twojej wcześniejszej krytace druzgoczącej o mięcie.
Ach mam pytanie jakżeli nie zbyt osobiste : skąd znacz gemński?

pozdrowienia -a.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Brak wkładu własnego

»

Pomoc językowa - tłumaczenia