opis obrazka

Temat przeniesiony do archwium.
na obrazku widze 4 osoby; małżeństwo w średnim wieku z 2 synami. Ojciec dzieci ubrany jest w ogrodniczki i czarna bluzke i ma bardzo krótkie włosy. Jego żona ma na sobie bluzke sportowa ma dłuższe włosy od męza i jest blondynka.Ojciec Trzyma młodszego syna za ręke. Dzieci sa w wieku 13 -10 lat. starszy syn jest ubrany w dzinsy i koszulke a młodszy w czarne spodnie i koszulke w paski. Oby dwaj chłopcy maja krótkie włosy.Na obrazku takze znajduja sie 2 ludzi którzy sa przebrani za Astelixa i obelixa. Dzieje sie to w zwykły dzień tygodnia po południu prawdopodobnie w lato. Rodzina ustwia sie z ostaciami z filmu do zdjęcia.
Fajnie, że to widzisz. No, i co dalej? Lutuj po niemiecku, jeśli to ważne. Nawet nie wpiszesz czego chsesz od tego tekstu, leniwcu? Nie masz czasu na takie bzdury? Ja to rozumiem!
Auf dem Bild sehe ich vier Leute,eine Ehe im mittleren Alter mit zwei Söhnen. Vater der Kinder ist in Overall gekleidet, ein schwarzes Hemd und er hat sehr kurze Haare. Seine Frau trägt ein Shirt,sie hat längere Haare als ihr Mann und sie ist blond.
Auf dem Bild sehe ich 4 Personen: ein Ehepar mittleren Altes mit zwei Söhnen. Der Vater der Kinder trägt eine Latzhose und ein schwarzes Sweatshirt und er hat sehr kurze Haare. Seine Frau trägt ein Sporthemd, hat längere Haare als ihr Mann und ist blond. Der Vater hält den jüngeren Sohn an der Hand. Die Kinder sind 13-10 Jahre alt. Der ältere Sohn hat eine Jeanshose und ein Hemd angezogen, der Jüngere eine schwarze Hose und ein gestreiftes Hemd. Die beiden Jungen haben kurze Haare. Auf dem Bild befinden sich auch 2 Menschen, die als Asterix und Obelix verkleidet sind. Die Situation passiert am normalen Tag, am Nachmittag, wahrscheinlich im Sommer. Die Familie bereitet sich auf ein Foto mit den Filmgestalten.
dziekuje bardzo za pomoc:)
totalny bełkot!
środkowy Ehepar stary dwóch synów. Ojciec dzieci na sobie czarne spodnie ogrodniczki i bluza z kapturem i ma bardzo krótkie włosy. Jego żona ma na sobie koszuli sportowy, ma dłuższe włosy niż jej mąż i blond. Ojciec trzyma młodszego syna za rękę. Dzieci 13-10 lat. Starszy syn wzrosła dżinsy i koszulę, młodszy, czarne spodnie i koszulę w paski. Dwóch chłopców mają krótkie włosy. Na zdjęciu są dwie osoby, które są ubrani jak Asterix i Obelix. Sytuacja się na co dzień, po południu, prawdopodobnie latem. Rodzina przygotowuje się do zdjęć z bohaterów filmu.
Ich denke: Perfekt! Warum fällst Du ein solches Urteil?
Verharre du in deiner Meinung. Auf diesem Niveau sollen wenigstens Buchstaben stimmen, wie die Filmgestalten (ein bodnloser Quatsch mit Sosse). Sie stimmen. Hast schon recht: perfekt. Und ich habe meine Ruhe.
Nachlässigkeiten, zu vernachlässigen:

4 = vier

Ehepar = Ehepaar

Altes = Alters

Jeanshose = (ich würde einfach schreiben) Jeans

2 = zwei

Die Situation passiert am normalen Tag, am Nachmittag, wahrscheinlich im Sommer. Die Familie bereitet sich auf ein Foto mit den Filmgestalten. = (ich würde schreiben) Es ist ein normaler Tag, am Nachmittag, wahrscheinlich im Sommer. Die Familie bereitet sich auf ein Foto mit den Filmgestalten vor.
Temat przeniesiony do archwium.