Potrzeba przetłumaczyć teskt na niemiecki.Pomożcie

Temat przeniesiony do archwium.
Zależy mi na tym, żeby to nie było tłumaczenie z translatora, a sama nie bardzo umiem sobie z tym poradzić...

Każdego roku ludzie zastanawiają się jakie wakacje wybrać. Co jest lepsze? Morze czy góry? Ja myślę, że wakacje letnie spędzimy lepiej nad morzem. Uzasadnię to w mojej rozprawce.
Moim pierwszym argumentem jest fakt, że nad morzem mamy dużo więcej możliwości spędzania czasu. Można kąpać się w morzu. Podziwiać zachody słońca. Można tutaj wdychać zdrowy jod. Argumentem przeciw jest wiele turystów. Wakacje nad morzem są bardzo popularne i lubiane i to nie tylko przez młodzież ale przez ludzi w każdym wieku. Przeciw są także wysokie ceny. Można spiec się na słońcu. Podczas pływania można się utopić.
Wakacje w górach są dla ludzi aktywnych. Jest tu spokój i cisza. Tutaj można wdychać świeże powietrze. W górach są bardzo piękne widoki. Argumentem przeciw jest zmienna pogoda. Trzeba mieć dobrą kondycję. W okresie sezonowym jest wiele turystów. Trzeba również uważać na dzikie zwierzęta.
Ja chciałabym na wakacje jechać nad morzem. Ja uwielbiam chodzić na dyskoteki na plaży. Lubię leżeć na słońcu. Kocham kąpać się w morzu. Ja chciałabym nurkować a w górach nie mogę. Lubię zbierać muszle i bursztyny. Nie lubię wędrować, dlatego bardziej chciałabym wakacje nad morzem niż w górach spędzić.
Urlop nad morzem czy w górach? Na podstawie przytoczonych argumentów mogę stwierdzić, że miejsce, gdzie lepiej można spędzić wakacje zależy od ludzi. Ja jako mieszkanka gór chciałabym jechać nad morze. Sądzę że jest to lepsze miejsce na odpoczynek.


Bardzo proszę pomóżcie!
ile dajesz?
czego ile daję? ;P
za tłumaczenie. Waluta, czy w naturze?
zastanów się jełopie troche a moze to dziecko jest??
Ani to ani to. O ile mi wiadomo to tutaj za pomoc się nie płaci...
no, to zajdzie w ciążę i tyle. Dzieci - won od internetu! kapłanie boży.
A, wiadomo ci też, że nie odrabiamy za kogoś?
lepiej zebys mnie nie spotkal w ciemnym kącie!
chcesz też zajść w ciążę, zbereźniku
Więc po co to forum tutaj jest?
Zgaduj-zgadula! A, jak ono się nazywa? Polskiego nie szlifujemy. Sorry...
Chcę, żeby mi to ktoś przetłumaczył na niemiecki. I jak nie masz nic mądrego do powiedzenia, to lepiej nic nie mów.
nie pyskuj, je+li nie masz nic innego do powiedzenia i napisz po niemiecku!
obejrzyj sobie


jak chcesz to cie znajde myslisz ze nie da rady?
Po co w ogóle się udzielasz skoro piszesz nie na temat?


Więc przetłumaczy mi to ktoś?
nie pyskuj, przetłumacz i po rybach. przecież jesteś samarytyninem,prawda
Widzę, że chyba nie można tu na nikogo liczyć, bo zamiast konkretnych odpowiedzi dostaję takie głupie komentarze...
skoro jestes taki pewny
Jedes Jahr werden die Menschen fragen sich, was Urlaub, den Sie wählen. Was ist besser? Meer oder Berge? Ich denke, dass wir eine bessere Sommerurlaub am Meer verbringen. Dies rechtfertigt in meinen Aufsatz. Meine erste Argument ist die Tatsache, dass das Meer der Zeit haben wir viel mehr Möglichkeiten zu verbringen. Sie können im Meer schwimmen. Genießen Sie die Sonnenuntergänge. Hier können Sie sich in einem gesunden Jod atmen. Argument gegen eine Menge Touristen. Urlaub am Meer sind sehr verbreitet und beliebt, nicht nur durch die Jugend, sondern von Menschen aller Altersgruppen. Sind auch gegen die hohen Preise. Sie können braten. Wenn du fliegen kannst du Berge zu ertränken. Ferienhaus in der sind für aktive Menschen. Es ist Ruhe und Frieden. Hier können Sie frische Luft atmen. Die Berge sind sehr schöne Aussicht. Das Argument gegen das wechselhafte Wetter. Sie müssen in guter Ruf. Während viele saisonale Besucher. Wir müssen auch aufpassen, für wilde Tiere. Ich möchte am Meer in den Urlaub fahren an der. Ich liebe die Disco am Strand gehen. Ich mag in der Sonne liegen. Ich liebe es, im Meer zu baden. Ich würde zum Tauchen in den Bergen wie kann es nicht. Ich mag, um Muscheln und Bernstein zu sammeln. Ich mag es nicht zu wandern, so möchte ich mehr als einen Badeurlaub in den Bergen Bergen zu verbringen. Ferienhaus am Meer oder die? Auf der Grundlage dieser Argumente habe ich, dass Ort, wo man besser verbringen können Ihren Urlaub zu finden, hängt von den Menschen. Ich bin ein Bewohner des Gebirges, würde Ich mag an den See gehen. Ich denke, dass dies zu einem besseren Ort zum Entspannen ist.

to jesst tlumaczenie z ponsa poczytaj i sprobuj poprawic i napisz te poprawki na forum a potem przyjdzie moko lub japa i poprawia reszte
Jeden Jahr die Leute überlagen diese Sommerferien wählen. Was ist besser? Der Meer oder die Berge? Ich denke, die Sommerferien verbringen wir besser am Meer. Ich beweise das in meinem Aufsatz.
Mein erste Argiment ist die Tatsache, dass am Meer wir viele Freizeitmöglichkeiten haben. Man kann in der See baden. Genießen der Sonnenuntergang. Hier kann man das gesund Jod einatmen. Das Argument gegen ist viele Touriste. Die Sommerferien am Meer ist sehr populär und beliebt, und nicht nur Jugend aber von Leute in aller Altersgruppen. Gegen sind auch die hoche Preise. Man kann den Sonnenbrand bekommen. Das Wetter ist nicht immer gut. Während Schwimmen kann man ertrinken.
Die Sommerferien in den Bergen sind fur aktive Leute. Ins Gebirge ist Ruhe und Friden. Hier kann mam frische Luft totschlagen. Hier sind schöne Landschaften. Der Urlaub in den Bergen ist für die Leute. die gern wandern. Das Argument gegen ist variable Wetter. Man muss gute Kondition haben. In die Feriensaison sind viele Touristen. Man muss auf wilde Tiere aufpassen.
Ich möchte im Sommerferien an die See fahren. Ich liebe in die Disko am Strand gehen. Ich mag die Sonne liegen. Ich liebe in der See baden Ich möchte tauchen und ins Gebirge kann ich nicht. Ich liebe Muscheln und Bernstein sammeln. Ich mag nicht wandern, deshalb ich lieber die Sommerferien am Meer als ins Gebirge möchte.
Der Urlaub am Meer oder im Gebirge? Aufgrund den Oben genanten Argumente kann ich feststellen, dass das von den Leute abhangen ist. Ich als die Bergbauerin möchte an die See fahren. Ich finde, das ich besser Platz zum Ausruhen.


Moje tłumaczenie jest takie, ale na pewno będą tutaj liczne błędy. Proszę, niech mi to ktoś sprawdzi.
to ma moko teraz dwa texty do wyboru
moko ja komm mitz mitz komm
a ten moko to kiedy przyjdzie? ;)
popatrz na wpisy gdzie on sie podziewa i popros go grzecznie a jak nie pomoze to bedziemy pozniej jape molestowac
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Brak wkładu własnego

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia