Listy o modzie i porada.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, prosiłbym o przetłumaczenie tych dwóch listów na język niemiecki. Z góry dziękuję.

Cześć Stefan,
dziękuję bardzo za twój ostatni list. Dzisiaj piszę do Ciebie w sprawie noszenia mundurka w szkole.
U mnie w liceum też niestety jest nakaz noszenia mundurków. Ten pomysł wcale mi się nie podoba, ponieważ to niszczy moją kreatywność i styl. Bardzo lubię nosić jeansy i koszule aby wyglądać elegancko. Nigdy w życiu nie założę dresów bo to obciach pokazać się tak w szkole. Moi koledzy ubierają się nowocześnie, czyli w jeansy, trampki i swetry. Uważają, że są cool. A jak ubierają się twoi koledzy z Włoch? Na pewno noszą drogie marki, bo przecież Mediolan jest znany z mody.
Moda w moim życiu jest bardzo ważna, ponieważ jest odzwierciedleniem mojego charakteru. Uważam, że moda jest częścią kultury i każdy ma prawo do własnego stylu.
Pozdrawiam i czekam na twoją odpowiedź.
Dawid

Cześć, dziękuję za twój list. Jestem bardzo mile zaskoczony, że zwróciłaś się właśnie do mnie z prośbą o radę w tej sprawie.
Tatuaż i piercing to część sztuki, która w pewien sposób ukazuje jakim się jest człowiekiem. Ale z drugiej strony uważam, że bardzo brzydko to wygląda u takiej ładnej dziewczyny jak ty. Moi koledzy i koleżanki nie noszą kolczyków w nosie, ani nie mają tatuaży. Moim zdaniem to dobrze, że nie robią sobie tych rzeczy bo wtedy nauczyciele mogliby ich prześladować na lekcjach. Uważam, że nie powinnaś robić sobie kolczyka w nosie ani żadnego tatuażu bo tylko się oszpecisz. To tylko moja opinia, ale możesz poradzić się Gośki albo porozmawiać ze swoimi rodzicami, oni na pewno Ci pomogą.
Pozdrawiam i czekam na twój list.
Dawid

Napisz twoją wersję niemiecką. Szlufuj swój niemiecki. Nie polski.
Wiem, ale to wyjątkowa sytuacja, bardzo proszę o pomoc. Normalnie bym tego nie robił ale ze względu na trudność tekstu (przerasta to moje umiejętności językowe) byłem zmuszony skorzystać z tego forum. Proszę o wyrozumiałość.
He? Każdy ma tutaj takie pomysły. Jeszcze nie czytałem, że komuś babcia zmarła i dlatego nie potrafi po niemiecku. Może to wsadzisz, jako usprawiedliwienie "wyjątkowej sytuacji"? Albo, że się tramwaj spóźnił (też dobre). Bierzesz się z motyką na księżyc, a trzonek za krótki, co? Zostań polskim piekarzem.
Dobrze, postaram się napisać oba te listy. Mam małe pytanko, a jak napiszę to sprawdzisz i poprawisz mi błędy?
Mała odpowiedźka: nie masz żadnej gwarancji, ani ode mnie ani od innych. Ryzyko! To nie jest targowisko. Z łachy dla nas tego nie robisz. TY TO POTRZEBUJESZ. My nie! (poczytaj przy okazji także inne posty, to zobaczysz, co ciebie może za to spotkać...)
Hallo Stefan,
vielen Dank für Deinen lezter Brief. Heute schreibe ich Dir in der Sache eine Schüleruniform Nachtragen.
In meinem Lyzeum ist leider auch ein Gebot des Nachtragen Schüluniformen. Diese Idee gefällt mich nicht gar, weil er meine kreativ und Stil zerstört. Ich trage am libsten blaue Jeans und Hemden, dass ich elegant sehe aus. Niemals nicht schirren einen Dress an, weil das Scham in der Schule zeigen mich ist.(Na pewno jest źle bo kompletnie nie miałem pomysłu jak ułożyć to zdanie). Mein Freunde ziehen modern an, also Sie tragen Jeans, Freizeitschuhe und Pullover. Sie finden, dass cool sind. Wie anziehen dein Freunde in Italien? Sie tragen gewiss teuere Kleidung, dass Mediolan aus der Mode bekannt ist. Für mich ist Mode wichtig, deshalb zeigt mein Charakter. Ich glaube, dass Mode zur Kunst gehört und jeder den Anspruch in den eigenen Stil hat.
Ich grüße Dich und warte für Deinen Brief.

Dawid

Proszę o sprawdzenie i w miarę możliwości i czasu poprawę błędów.
Hallo Stefan,
vielen Dank für Deinen letzten Brief. Heute will ich Dir wegen der Pflicht zur Schuluniform schreiben.
Auch in meinem Lyzeum muss man leider Schuluniformen tragen. Das gefällt mich gar nicht, weil das meine Kreativität und meinen Stil stört. Ich trage am liebsten Blue Jeans und ein Hemd, um elegant auszusehen. Nie im Leben ziehe ich solche Klamotten an, da muss man sich ja in der Schule schämen. Meine Freunde kleiden sich modisch, sie tragen Jeans, Freizeitschuhe und Pullys. Sie finden, dass sie cool sind. Wie ziehen sich deine Freunde in Italien an? Sie tragen bestimmt teure Kleidung, Mailand ist ja für seine Mode bekannt.
Für mich ist Mode wichtig, dadurch drücke ich meinen Charakter aus. Ich glaube, dass Mode Teil der Kunst ist und jeder Anspruch auf seinen eigenen Stil hat.
Ich grüße Dich und warte auf Deinen Brief.
Dawid
Hallo Stefan,
Vielen Dank für Deinen letzten Brief. Heute schreibe ich Dir über das Tragen von Uniform in der Schule.
An meiner Schule ist, leider einer Anordnung zum Tragen von Uniformen. Diese Idee mag ich nicht, weil es meine Kreativität und Stil vernichtet. Ich trage Jeans und Hemden um elegant auszusehen
Cytat: bongo-bongo
[...]
Plagiat zu 100%
Jeśli tak to z góry bardzo dziękuję, bo i tak już uratowałeś mi życie. :)
Cytat: Mokotow
Cytat: bongo-bongo
[...]
Plagiat zu 100%

Es ist kein Plagiat. Das bist du. Toczka w toczkę. Die Voodos finden es ja nie (ohne mich). Und diego-baba schreit schon: more glue!
edytowany przez bongo-bongo: 23 paź 2010
http://niemiecki.ang.pl/viewtopic.php?f=12&t=42
Hallo Stefan,
Vielen Dank für Deinen letzten Brief. Heute schreibe ich Dir über das Tragen von Uniform in der Schule.
An meiner Schule ist, leider einer Anordnung zum Tragen von Uniformen. Diese Idee mag ich nicht, weil es meine Kreativität und Stil vernichtet. Ich trage Jeans und Hemden um elegant auszusehen. Ich wäre niemals in einem Trainingsanzug in der Schule aufgetaucht, weil das sehr peinlich ist. Meine Kollegen ziehen sehr modernen Kleider an, dh. Jeans, Turnschuhen und Pullover. Sie denken, dass sie cool sind. Und wie kleiden sie sich Deine Kollegen aus Italien an? Sie tragen sicherlich teure Marken, weil Mailand für die Mode bekannt ist.
Mode in meinem Leben ist sehr wichtig, weil sie ein Spiegelbild meines Charakters ist. Ich glaube, dass Mode ein Teil der Kultur ist, und jeder Recht auf seinen eigenen Stil hat.
Ich warte auf Deine Antwort.
Mit freundlichen Grüßen
David
o co tu w tym wszystkim chodzi smarkacze a udaja doroslych
To się nazywa "Battle of Foren". Nix geschnallt?
moko zaprzestan tych glupot z tym forum bo wejde na to forum i bede robic kontrawerbung uwazam ze jestes dziecinny i niepowazny bogo ma juz tylko glupoty w glowie ale ty go przewyzszasz wielokrotnie on chce sie do ciebie przeniesc i mi i japie to forum pozostawic wiec badz na poziomie i odejdz z honorem a nie zachowuj sie jak stasi
nichs geschnallt
nichts
Loł!
Volltreffer!
Cytat: diego13
Hallo Stefan,
Vielen Dank für Deinen letzten Brief. Heute schreibe ich Dir über das Tragen von Uniform in der Schule.
An meiner Schule ist, leider einer Anordnung zum Tragen von Uniformen. Diese Idee mag ich nicht, weil es meine Kreativität und Stil vernichtet. Ich trage Jeans und Hemden um elegant auszusehen. Ich wäre niemals in einem Trainingsanzug in der Schule aufgetaucht, weil das sehr peinlich ist. Meine Kollegen ziehen sehr modernen Kleider an, dh. Jeans, Turnschuhen und Pullover. Sie denken, dass sie cool sind. Und wie kleiden sie sich Deine Kollegen aus Italien an? Sie tragen sicherlich teure Marken, weil Mailand für die Mode bekannt ist.
Mode in meinem Leben ist sehr wichtig, weil sie ein Spiegelbild meines Charakters ist. Ich glaube, dass Mode ein Teil der Kultur ist, und jeder Recht auf seinen eigenen Stil hat.
Ich warte auf Deine Antwort.
Mit freundlichen Grüßen
David

Co to ma byc?!?! Bo chyba nie niemiecki?
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie