Kultura, oraz kultura osobista

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Mam nadzieję, że znawcy języka niemieckiego, będą mogli mi pomóc. Studiuję filologię angielską, więc z niemieckiego staram się jechać na trójach, no ale niestety przyszła moja pora na prezentację.

Moim zadaniem jest opisać co to jest kultura, z podziałem na kulturę osobistą i kulturę jako sztukę. Gdyby ktoś mógłby mi pomóc, będę niezwykle wdzięczny. Niestety sprawa jest dość pilna, bo praca wypada na jutro. Na śmierć o niej zapomniałem.

"Słowo kultura, pochodzi z języka łacińskiego. Słowo to, oznacza „dbać.” Kultura to materialne i niematerialne osiągnięcia ludzkości, oraz nabyte cechy człowieka, świadczące o jego wychowaniu.
Pierwszy terminu kultura, jak określenie dorobku ludzkości użył Cyceron w zwrocie „cultura animi”, co znaczy „uprawa umysłu”. Kultura stała się synonimem doskonalenia i pielęgnowania ludzkiego umysłu.
Trudno jest dokładnie zdefiniować słowo kultura. Niemiecki filozof Johann Herder powiedział - „nie ma nic bardziej nieokreślonego niż słowo kultura”

Dwaj autorzy, Alfred Kroeber i Clyde Kluckhohn, postanowili wykonać zadanie zdefiniowania kultury, jednak zamiast tego zebrali 178 definicji, które udało im się jednak podzielić na 6 typów. Jednak najważniejszymi są: historyczny, oraz psychologiczny. Pierwszy określa kulturę i jej poznawanie, jako tradycję wywodzącą się z historii. Kultura to zbiór i podsumowanie setek lat historii.
Psychologiczny, oznacza, że kultura jest nabywana poprzez naukę i naśladowanie. Powstaje poprzez zbiór ludzi o podobnych doświadczeniach.
Tak więc obydwie definicje stoją bardzo blisko siebie.
Istnieje wiele typów kultur. Duchowa, języka, ludowa, masowa, narodowa, polityczna, regionalna.