Kadłub:
Konstrukcja metalowa z poszyciem nośnym z blachy falistej; prostokątny przekrój poprzeczny; budowa z czterech podłużnic i wręg; kabina 19.6m3, ładownie w kadłubie i płatach
Skrzydło:
Wolnonośny dolnopłat o konstrukcji całkowicie metalowej; trzyczęściowe skrzydło z konstrukcją żebrową z 8 rur ze stopu metali lekkich z dźwigarami diagonalnymi; z poszyciem nośnym z blachy falistej i stopu metali lekkich; z tyłu klapy Junkersa, od wewnątrz jako klapy, na zewnętrz jako lotki
Podwozie:
podwozie stałe ze sterowanym kołem ogonowym; hamulce pneumatyczne; pierw amortyzatory pneumatyczne; później amortyzatory olejowe z obudową
Podwozie pływakowe: dwa jednostopniowe pływaki ze stopu metali lekkich o pojemności 11000l każdy
Usterzenie
Konstrukcja metalowa podparta; wyważona aerodynamicznie
Oraz:
Geom. Flügelstreckung - wydłużenie geometryczne skrzydła
Max. Startgewicht - maksymalna masa startowa (MTOW)
Max. Landegewicht - maksymalna masa do lądowania (MLW)
Max. Zuladung – maksymalna masa użyteczna
Startrollstrecke – długość rozbiegu
Landerollstrecke – długość dobiegu
Max. Steigleistung – wznoszenie max
Triebwerksanzahl – ilość silników
Verstellprop(eller) - śmigło o zmiennym skoku