Pomoc w tłumaczeniu na niemiecki

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, prosiłbym o pomoc w przetłumaczeniu kilku zdań na język niemiecki:

Dobry wieczór. Witam państwa na imprezie sylwestrowej 2016. W nowym roku chciałbym życzyć państwu dużo zdrowia, szczęścia oraz pomyślności, natomiast dzisiejszej nocy życzę Państwu niezapomnianej (szampańskiej) imprezy. A teraz zapraszam Państwa na parkiet.

Guten Abend. Willkommen in der 2016 Silvester- Party. Im neuen Jahr Dozo möchten Sie wünschen Gesundheit, Glück und Wohlstand, aber heute Abend wünsche ich Ihnen ein unvergessliches (Champagne) Ereignis. Und nun lade ich Sie auf die Tanzfläche .

Czy tak to powninno wyglądać? Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Cytat: mattitkd
Dobry wieczór. Witam państwa na imprezie sylwestrowej 2016. W nowym roku chciałbym życzyć państwu dużo zdrowia, szczęścia oraz pomyślności, natomiast dzisiejszej nocy życzę Państwu niezapomnianej (szampańskiej) imprezy. A teraz zapraszam Państwa na parkiet.

Guten Abend. Willkommen in der 2016 Silvester- Party. Im neuen Jahr Dozo möchten Sie wünschen Gesundheit, Glück und Wohlstand, aber heute Abend wünsche ich Ihnen ein unvergessliches (Champagne) Ereignis. Und nun lade ich Sie auf die Tanzfläche .
Dozo mi siębardzo podoba!
Vor allem musst du ein weißes zugeknöpftes Hemd und eine schicke Krawatte auf dieser Party anhaben. Der Rest ist unwichtig... :-)
Guten Abend. Willkommen in der 2016 Silvester- Party. Im neuen Jahr viel möchten Sie wünschen Gesundheit, Glück und Wohlstand, aber heute Abend wünsche ich Ihnen ein unvergessliches (Champagne) Ereignis. Und nun lade ich Sie auf die Tanzfläche .

DOZO poprawione reszta ok ;)?
Guten Abend. Willkommen in der 2016 Silvester- Party. Im neuen Jahr viel möchten Sie wünschen Gesundheit, Glück und Wohlstand, aber heute Abend wünsche ich Ihnen ein unvergessliches (Champagne) Ereignis. Und nun lade ich Sie auf die Tanzfläche .

DOZO poprawione reszta ok ;)?
Cytat: mattitkd
DOZO poprawione reszta ok ;)?

pewnie.
Dobrze jest: "Guten Abend. "
Jeśli tylko Guten Abend jest dobrze to pomożecie poprawić ten tekst??

Guten Abend. Willkommen in der 2016 Silvesterparty. Im neuen Jahr wünsche ich Ihnen gute Gesundheit , Glück und Wohlstand , aber heute Abend wünsche ich Ihnen viel Spaß. Und nun lade ich Sie auf die Tanzfläche .
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie