Tekst jest objaśniany przez lektora. - Der Text wird von dem Lektor erklärt.
W tym mieście duzo sie buduje. - In diesem Stadt wird viel gebaut.
Błąd został skorygowany przez ucznia. - Der Fehler wurde von dem Schüler koriegiert.
Gdzie jada się dużo ryżu? - Wo wird viel Reis gegessen?
Książka musi byc przeczytana do wtorku. - Das Buch muss am Dienstag gelesen werden.
Twoja propozycja nie została zrealizowana. - Deine Vorschlag ist nicht realisiert worden.
Co kupuje się na poczcie? - Was wird an der Post gekauft?
Dworzec główny został zniszczony w czasie II wojny światowej. - Der Hauptbahnhof ist während des zweiten Weltkrieg zertört worden.
Nie zostałem zaproszony na jej imieniny. - Ich wurde auf seinen Namenfest nich eingeladen worden.
Tu mówi się po niemiecku. - Hier wird Deutsch gesprochen.
Mecz piłki nożnej jest transmitowany przez telewizję. - Der Fußballspiel wird durch den Fernseher übermittelt.
Czy ten angielski tekst został przetłumaczony na język polski?
Ist deises englisch Text auf polnische übersetzt worden?
Lokomotywa została wynaleziona przez Stephensona. - Die Lokomotive wurde von Stephenson erfunden.
To uszkodzenie nie mogło być tak szybko naprawione jak myślałem. - Diese Bäschädigung kann so chnell nicht repariert werden, wie ich dachte.
Wczoraj zostałem zapytany przez obcokrajowca o drogę do dworca.- Gestern wurde ich von dem Ausländer über dem Weg zum Bahnhof gefragt.
Czy jest prawdą, że pertraktacje musiały być przerwane? - Wird das wahr, dass Verhandlungen gestoppt werden musste?
O ile mi wiadomo umowa nie zostanie przedłużona. - Zu meinem besten Glauben der Vertrag wird verlängert.
Trudno jeszcze w tej chwili powiedzieć, czy ten samochód może być w ogóle sprzedany. - Es ist schwer in diesem Moment zu sagen, ob diese Auto überhaupt vergekauft werden kann.
Proszę bardzo o sprawdzenie, Z góry dziękuję.