przetlumaczyc

Temat przeniesiony do archwium.
Mam bardzo ogromna prosbe... czy moglby mi ktos pomoc przetlumaczyc ten tekst... jest to dla mnie bardzo wazne.... ja juz siedze nad tym dobre kilka godzin... i jest to kawalek tekstu ktory mam napisac.... prosze o pomoc...o cokolwiek... proszee... bo z tym mam naprawde duzo problemow... z gory bardzo dziekuje....

"Mlodziez jest poddatna na reklame, a rodzice maja na nich coraz mniejszy wplyw. Moim zdaniem kazdy powinien trzymac sie z daleko od reklamy lub patrzec na nia z przymrozeniem oka. Swiat przedstawiony w reklamie jest ograniczony i przedstawia to co chce. Reklama manipuluje nami zachecajac do kupowania roznych produktow i mamy z nia doczynienia na kazdym kroku, w domu, w pracy czy w sklepie. Mlodziez oraz dzieci najczesciej ulegaja wplywom reklamy, nie sa w stanie nic zrobic. Pieknie przedstawiane produkty powoduja w nas chec ich kupienia. Wiele osob ma slaba wole i nie potrafia sie oprzec reklamie, bo to jest silniejsze od nich. Mysle rowniez ze wiele towarow nie powinno sie wogole reklamowac. np. alkoholu czy papierosow.
Moim zdaniem powinno sie zmniejszyc ilosc reklam, poniewaz maja negatywny wplyw na ludzi. Duzo osob ulega reklamie i nie moze sie temu oprzec. Mysle ze to powinoo sie zmienic. "
Junge Menschen sind auf die Werbung sehr empfänglich. Man beobachtet, dass die Eltern immer weniger Einfluss auf eigene Kinder haben. Meiner Meinung nach, jeder sollte sich von der Werbung fernhalten oder die mit einer gewissen Skepsis betrachten. Die, in der Werbung dargestellte Welt ist begrenzt und präsentiert alles nach eigenem Willen. Die Werbung bringt uns zum Kauf (Erwerb) von verschiedenen Produkten. Wir haben zu tun mit der Werbung auf jedem Schritt und Tritt: zu Hause, bei der Arbeit oder im Geschäft.Am meisten werden die Kinder und die Jugendlichen von der Werbung beeinflusst. Sie können nichts dagegen tun. Die attraktive Art der Dargestellung von Produkten bringt uns in die Laune sie zu erwerben. Viele Menschen finden nicht die Kraft um der Werbung „nein“ zu sagen, da deren Wirkung sehr stark ist. Ich finde, dass Werbung von Produkten wie Alkohol oder Zigarreteen streng verboten sein soll.
Meiner Meinung nach sollte man die Anzahl der Werbung (im Fernsehen, im Radio, auf der Strasse) senken, da sie eine sehr negative Wirkung auf die Menschen hat, die sich der Werbung unterlegen und nicht die Kraft aufbringen eine eigene Meinung zu haben. Das sollte geändert werden.
dziekuje bardzo...

« 

Pomoc językowa