hej!!bardzo prosze o sprawdzenie tego tekstu, napewno błędów bedzie bardzoo dużo,bo niemiecki sprawia mi duże klopoty:( Prosze tez o przetłumaczenie tego, co jest w nawiasach, bo nie umialam sobie poradzic:/ z góry bardzooo dziekuje! DANKE:*
Meine Schule ist das Konopnicka- Lyzeum. Sie finden an Kościuszki Platz in Łomża. Das Schulgeta"ude ist gros und alt. Sie hat lange gebaut. (Szkoła otoczona jest wieloma drzewami, ktore tworzą mały park?). Vor und hinter der Schule findet grose Parkplatz. Ich besuche die Klasse 3c. Maine Klasse hat 36 Personen, 21 Ma"nchen und 15 Jungen. Sie sind freundlich unt nett. Ich hat im Klasse einige gut Freundine. Ich lerne wiele interessant Schulfa"cher, zum Beispiel die Mathematic, die Geschichte, die Religion, das Deutsch, die Sport, (jęz. polski, jęz.angielski?). Mein Lieblingsfach ist die Geschichte. Ich finde sie (najbardziej interesujący?). Meine Lehreren sind klug und nett. (zawsze pomagą mi, jeśli mam problem?). Nett und klug sie auch meine Klassenkhrer. Sie lernt die Physik. (Jest bardzo lubiana ze względu na poczucie humoru?). Ich mag mein Schule, (ponieważ tu poznałam moich najlepszych znajomych?). (Tu zdobywam wykształcenie potrzebne w dalszym życiu i zdobyciu kariery?)