Prosze o sprawdzenie, pomoże ktoś????????
W te wakacje pracowałem jako opiekun dzieci austryjackiej rodziny.Cała rodzina to mili i gościnni ludzie, ale dzieci chodziły dopiero do pierwszej klasy i czaszem rozrabiały . Rodzice pracowali całymi dniami . Praca ta nie była trudna musiałem tylko odprowadzać dzieci do szkoły i potem po nie przyczodić. Wieczorem pomagałem im przy lekcjach. Miałem więc dużo wolnego czasu. Wakacje bardzo mi si podobały poniewa zarobiłem troche pienidzy i dużo zwiedziłem. Następne spędze tak samo. Pozdrawiam i napisz co u ciebie.
Im Sommerferien arbeitete ich als Au-pair Madchen (nie wiem, jak brzmi po niemiecku opiekun do dzieci, sam opiekun, to, np .der Betreuer...musisz sam poszukac) bei Familie aus Osterreich. Die ganze Familie war nett und gastfreundlich. Die Kinder besuchten erst eine Grundschule und sie waren manchmal unartig. Die Eltern arbeiteten sehr lang, manchmal einen ganzen Tag. Meine Arbeit war nicht schwer. Ich mußte nur die Kinder in die Schule hinbringen und dann abholen. Am Abend half ich ihnen bei den Hausaufgaben. Ich hatte viele Freizeit. Meine Sommerferien gefiel mir, weil ich ein bisschen Geld verdiente und viel besichtigte. Ich will naechste Sommerferien genauso verbringen. Gruß! Schrieb mir, was bei Dir!