Matura 2015/16 - vademecum z j.niemiecki

Temat przeniesiony do archwium.
Witam bardzo serdecznie! Jestem obecnie uczniem klasy 1 LO, w tej chwili akurat ja kończę, ale to mało istotne. Planuję zdawać maturę z języka niemieckiego na poziomie podstawowym i potrzebuję jakiegoś dobrego kompendium wiedzy zawierającego najważniejsze słownictwo z 3 lat. Chcę zacząć przygotowania już teraz, gdyż na głowie mam dużo więcej przedmiotów do zdawania i obawiam się, że mogę nie wyrobić. Do gramatyki prawdopodobnie zakupię książkę, pana S.Bęzy. Co polecacie w kwestii leksykalnej/słownictwa. Wydaje mi się, że ono jest akurat najważniejsze, więc potrzebuję rzetelnej pozycji. Proszę o pomoc.
Rzetelna pozycja: zacząć uczyć się. Nie na fejsbuku, lecz u nas.
Co ty tam planujesz, to nawudziepisane.
Aha, fajnie, dzięki za poradę i pomoc. Jeżeli tak traktujecie osoby, które szukają pomocy u was na forum to prawdopodobnie umrze ono śmiercią naturalną. Dla twojej wiadomości - jestem rzetelnym uczniem i chcę ugruntować zdobytą wiedzę. Ponadto wypraszam sobie prywatne wycieczki w moim kierunku. Jak chcesz kogoś oceniać to rób to u sb w domu albo przy budce z piwem. Pozdro.
Pozwoliła ci mamusia już pisać na forach? Spytaj jej, czy możesz, dziecko.
Takich orłów, jak ty mieliśmy dużo i wszyscy zmarli śmiercią naturalną.
Ty umiesz na razie tylko witam-pozdro i uśmieszki.
No, i kablować też potrafisz. Bo bezstresowo wychowany. Ja też jestem wychowany bezstresowo.
Sb sb możesz wsadzić.
edytowany przez niuniel: 16 kwi 2014
Widzę, że wpychanie wszystkich do jednego wora to powszechna praktyka na waszym forum. Poprosiłem kulturalnie o pomoc. Otrzymałem odpowiedź z bezpośrednią oceną mojej osoby, która kompletnie mija się z rzeczywistością. Wiem, że niektórym ludziom naprawdę trudno nauczyć się kultury, szczególnie "humanistom" i "poliglotom" mądrzącym się po forach. Tak czy siak ta odpowiedź w moim kierunku była co najmniej niestosowna.
edytowany przez arctura12: 16 kwi 2014