WSL Częstochowa zaoczne

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć,
czy jest tu ktoś, kto studiuje lub studiował germanistykę zaocznie w Częstochowie na WSL?
Chodzi mi o informacje w zakresie ilości zjazdów w ciągu semestru?, dni w jakich odbywają się te zjazdy (Czy jest to tak jak na AJD że od pt do niedzieli i to jeszcze w piatek od 11.30, czy jakoś jest to bardziej przystosowane dla osób pracujących, które nie mogą sobie darować piątku i nie iść do pracy, żeby być na uczelni)?, jak wygląda poziom nauczania?, czy ciężko jest zaliczyć 1 semestr studiów?
Jeśli możecie piszcie proszę, na stronie WSL niestety nie ma możliwości wglądu w plan zajęć, jedyne co można wyczytać, to informacje dotyczące odpłatności za studia.
Odświeżam temat, może ktoś go wcześniej czy później zauważy i podzieli się wrażeniami z Częstochowy!
Witam.

jestem studentką 2 roku germanistyki dziennej na WSL i obecnie robie też drugą specjalizacje na zaocznych. Plan studiów nie jest taki jak na AJD. Zjazdy są co 2 tygodnie sobota i niedziela tylko. Poziom jest wysoki ale normalnie idzie zdać egzaminy. Atmosfera jest przyjazna, wykładowcy wspaniali i zajęcia z native speekerami są ... the best. Polecam, naprawde polecam
Dzięki za informacje, właśnie na tym mi zależało, tzn na takich informacjach.
Dużo osób odpada po 1 roku/ względnie 1 semestrze studiów?
Podbijam, jeszcze jedno pytanie:
jakie przedmioty są na 1 semestrze zaocznych?
(Opisówka już jest, czy wchodzi później?)
Niestety ze strony WSl nic nie można się dowiedzieć, telefonicznie też jakoś nie bardzo chcą informować na temta planu zajęć (zakresu przedmiotów) - bo to konkretnie mnie interesuje.
w pierwszym semestrze nie ma opisówki wchodzi w 3 semestrze.
Przedmioty jakie są to gramatyka praktyczna,konwersacje, rozumienie ze słuchu, kurs zintegrowany-podręcznik, pisanie, fonetyka, historia krajów niemiecko języcznych, kultura krajow niemieckojęzycznych(z nativ speekerem),WYBRANE ZAGADNIENIA Z FILOZOFII ,JĘZYK ŁACIŃSKI, Język angielski