niemiecki podstawowy?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! Czy możliwe jest dostanie się na filologię germańską na UG przy zdawaniu podstawowego niemieckiego, rozszrzonego polskiego i rozszerzonego angielskiego?
Kocham niemiecki, ale nie czuję się zbyt pewnie, by zdawać go na poziomie rozszerzonym, zwłaszcza część ustną. Odpiszcie, proszę.
Hej,

na stronie masz podane zasady rekrutacji na UG, szczerze mówiąc wątpię, że dasz radę bez rozszerzonego niemieckiego, gdyż za każdy rozszerzony przedmiot masz dodatkowo mnożnik 1,5. Sama aktualnie studiuje filologię germańską na UW i odradzam Ci wybór tego kierunku jeżeli nie czujesz się na siłach by pisać rozszerzoną maturę z języka niemieckiego gdyż sobie możesz nie poradzić na studiach.
hej a gdzie chcesz studiować i w jakim mieście? ja nie studiuję na uniwerku tylko na PWSZ, tu było łatwo się dostać, ale ciężko utrzymać ale ja już daję radę 3 rok :). moja koleżanka nie zdawała niemieckiego na maturze a jednak zdała egzamin wstępny (tylko dla tych co nie pisali niemieckiego) i studiuje germanistykę. Ale swoją drogą to szkoda, że chociaż pisemnego rozszerzonego nie zdajesz, bo ustny mogłabyś mieć podstawowy. Ale w sumie jak zdasz podstawowy na 90 procent załóżmy to będziesz mieć więcej punktów przy rekrutacji na studia niż za rozszerzony pisemny 40 procent :)
Hej, ja bym chciała iść do Gdańska na UG. Niby nie ma wymogu żeby zdawać rozszerzenie z tego niemca, ale wiadomo, że rozszerzenie mnożą jeszcze dodatkowo razy 1,75. Może i wyciągnęłabym na te 90%, z próbnej miałam 80%.
No ale już teraz przestraszyłam się że nie dam rady... Dlatego awaryjnie złożę jeszcze na anglistykę, ale, kurczę, niemiecki bardziej mnie kręci i nęci;)A co myślisz(cie) o lingwistyce stosowanej? Też bardzo mi się podoba ten kierunek, bo uczyłabym się dwóch języków.(np jako wiodący język wzięłabym anglika a jako drugi niemca) A języki obce, to tak naprawdę jedyna rzecz, którą lubię i nie widzę dla siebie innej opcji;)
Dzięki za odpowiedz.
Pozdrawiam!