nkjo w lesznie

Temat przeniesiony do archwium.
hejka a co sadzicie o tym kolegium? moze ktos sie tam wybiera???
jak chcesz isc na niemiecki to jest ciezko caly czas trzeba sie uczyc a i tak nie wiadomo czy zaliczysz ciezko jest z czytaniem i z gramatyka opisowa ale szkola ma dobra renome
jak juz to lepiej sie postaraj dostac sie na kjo do poznania...ta szkola chyba jest lepsza i ma lepsza renome w koncu uam to uam :)
Hej jesli myślisz o niemieckim to naprawde jest ciężko, ale jesli jestes pewna że to kierunek dla ciebie to polecam. A grama opisowa jest naprawde straszna;( Pozdrawiam:)
Ja rowniez jestem studentka FG i nie rozumiem, co takiego strasznego jest w gramatyce opisowej?

-- KASIA
witam. ja sie tam wybieram i mam nadzieje, ze badzie nam tam dobrze. podlegaja do UAM.
byłam na drzwiach otwartych KJO w Poznaniu.. i stwierdzili ze owszem podlega Leszno pod Poznan, ale poziom jest nieporownywalny
słyszałam wiele opinii o lesznie, zazwyczaj królują te dotyczące wysokiego poziomu.. a nauka jest wszędzie , bo przecież studia językowe to takie, gdzie w gruncie rzeczy trzeba się samemu bardzo dużo uczyć..
Czy mozesz mi cos wiecej na ten temat napisac. Co oni przez to rozumieja, ze poziom jest nieporownywalny? To jest fakt, ze na kazdych studiach trzeba sie duzo uczyc. Juz teraz ci za odpowiedz dziekuje.
najpierw coś z mojej strony :
wiele nasłuchałam się o tej szkole, opinie miedzy innymi nauczycieli,ludzi tam uczących się i raczej wszyscy są zadowoleni z poziomu szkoły ,zgodnym chórem odpowiadają, że nauki jest dużo i jest naprawdę dość wysoki poziom, poza tym myślę,że jak jest dużo nauki i trzeba ryć cały czas to nikt a przynajmniej większość ne stwierdzi,że jest niski poziom..
nie wiem czy byłaś tam, ale ja przypadkowo tam zagościłam i zszokował mnie widok "szkoły wyższej" gdzie na parterze znajduje się liceum a do góry odbywają się zajęcia KOLEGIUM

co do drzwi otwartych Kolegium w Poznaniu: