germanistyka na uniwersytecie zielonogórskim

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 37
poprzednia |
Hej
Czy ktoś studiuję lub studiował na uz germanistykę zaocznie? interesuje mnie jak tam jest tak czy jest cieżko itd. jaka atmosfera, egzaminy
Hej nikt nie studiuje lub studiował germanistyki w zielonej górze?????
Ja studiuje, ale dziennie. Trudno nie jest.
na ktorym roku jetseś? wiesz coś moze o egzaminach wstepnych? czy sa ciezkie i co tam jest?
mam pytanko, też chciałabym studiować na UZ i jestem ciekawa jaki prog procentowy trzeba miec zeby dostac sie? jak sie studiuje? ogolnie jak otoczenie??
Jestem na 1 roku. Atmosfera na UZ jest podobna do tej w liceum. Przynajmniej mi sie tak wydaje, poniewaz jest tutaj malo studentow i wszyscy sie znaja, przez co tez kontakt z wykladajacymi jest o wiele lepszy, blizszy. Egzamin wstepny, z tego co mowili ludzie z mojej grupy, ktorzy go zdawali byl trudny. Momentami przewyzszal poziom ZMP. A jest na nim wszystko mozliwe. Ale na pewno jest on do zdania. Dla chcacego nic trudnego:) Prog procentowy i wszystkie wymagania sa dostepne na stronie www.uz.zgora.pl - Rekrutacja. Poziom nie jest powalajacy, ale przez to tez milo sie studiuje. Jesli ktos sie chce czegos nauczyc, to na pewno sie tutaj nauczy. Zalezy juz indywiadualnie od podejscia.

-- KASIA
dziekuje;) juz wczesniej bylam na stronie, sa podane warunki rekrutacji, jakby co jestem po nowej maturze... moze orientujesz sie od ilu pkt mozna sie bez problemu dostac???
Egzaminy wstepne są na zaoczne na takim samym poziomie co na dzienne? Czy na dziennych macie dużo wykladów, zajeć? ile razy w tygodniu ile godzin dziennie?
mam jeszcze pytanko czy filologia germańska i filologia niemiecka to to samo? jak nie to czym się różni, z góry dzieki za odpowiedz
mam jeszcze pytanko czy filologia germańska i filologia niemiecka to to samo? jak nie to czym się różni, z góry dzieki za odpowiedz