WSHE w Łodzi/ germanistyka

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś studiuje tam germanistykę? Jak tam jest? Jak narazie czytam większość niegatywnych opini, że poziom raczej niski...
Witam!!! nazywam się Tomek i jestem studentem (sum) filologii germańskiej...Jak czytam opinie na temat wshe to aż nóż się w kieszeni otwiera, ludzie czy wy jesteście normalni?...od momętu gdy został wprowadzony system boloński (czytaj 3lata + 2lata) to studia drugiego stopnia są przeważnie zaoczne (czytaj najczęściej wybierane przez studentów którzy chcą podjąć pracę)i czy na UAMie czy na UG czy na WSHE studia a w zasadzie wiedza którą przyswajamy przez te 2 lata jest znacznie okrojona i nie należy oczekiwać jakiegoś nadzwyczajnego poziomu ponieważ każdy podejmujący takie studia przeszedł magiel na dziennym licencjacie i posiada swoją wiedzę (sum) skupiają się przede wszystkim pod kątem pisania pracy magisterskiej...studia dzienne jednolite magisterskie to już przeszłosć i jak ktoś miał możliwosć studiować w poznaniu czy wrocławiu za młodu to sie bardzo cieszę ale jest wiele ludzi w różnym wieku którzy mają pracę, rodzinę i którzy nie mają z tych powodów możliwości wyjazdu nawet co 2 tyg. a chciałyby uzupełnić wykształcenie i nie są ograniczone (czytaj nie posiadają kompetencji językowych)...bardzo często osoby wystawiające negatywne świadectwo wshe wogóle nie mają pojęcia co to za szkoła poza tym chyba nie są świadome tego, że wystawiając taką a nie inną opinię wystawiają również świadectwo innej uczelni (chodzi mi głównie o filie wshe) ponieważ 95% wykładowców w filiach wshe to osoby z pokrewnych uczelni w mieście, także z cudownych uniwersytetów!!!PS jeśli ktoś marzy o pracy nauczyciela to czy mgr UW czy mgr WSHE zatrudnienie w szkole znajdzie...mój wątek dotyczy tylko i wyłącznie SUM, ponieważ jeśli chodzi o studia 3+2 w całości zaoczne to tego nie popieram filologie powinno się studiować dziennie a minimum to licencjat!!!...na koniec dodam że bardzo lubie czytać takie opinie: ,,n