przyjazd dziewczyny do DE i jak wszystko zalatwic

Temat przeniesiony do archwium.
31-37 z 37
| następna
Jakby mial okazje, to bym wzia pasa i zlal Ci dupsko! Pisze po polsku bo widocznie nie umiesz niemieckiego! Poza tym nie umiesz odrozniac dyskusji od klutni i jeszcze nic w tym formum nie zrobiles, a tak dlugo juz w nim jestes! I masz tupet do pyskowania. I nie moge zyc z Hartz 4, bo nie mieszkam w Niemczech. Chyba Hartz 4 jest dla takich ludzi jak ty, ktorzy nie potrafaj znalesc sie w zyciu i p... trzy po trzy! Az mi sie Ciebie zal zrobilo! ;(
Ale sie usmialam :D

Nie bede tu nikogo bronic ale nie zauwazyalam cienia agresji w postach Japanese, w przeciwienstwie do Twoich :D
To ze ktos ma inne zdanie nie oznacza klotni a wymiane pogladow ;)
A wiec zalezy to od firmy w ktorej sie pracuje, niektore placa tyle samo a niektore placa obcokrajowcom mniej, co mnie bardzo zdziwilo, ale rowniez gdy ten ze obcokrajowiec jest lepszy od Niemca w tym co robi, to awansuje i zarobki ida w gore ;)
To bylo ironicznie z mojej strony! ;))
Dodam tylko, ze ja osobiscie jeszcze takiej osoby nie poznalem, przynajmniej w nie Austrii!

Musialbym poznac nasza/mojej firmy ksiegowa od wynagrodzen, to moze bylbym nie tak pesymistycznie nastawiony, pomimo ze jest urodzonym optymista. ;)
Du bist für mich nur ein polacke.Du kannst bellen aber weisst du-hunde bellen ,Karawane zieht weiter.Bist du ein Dieb oder Bauhelfer?
Wenn du schon ein "echter" Deutsche geworden bist und durch Zufall Polnisch schreiben und verstehen kannst, dann sage ich dir folgendes, wenn du was noch verstehen kannst.

Auf Polnisch und auf Deutsch kannst du leider nicht schreiben, daraus entnehme ich, dass du eher so blöd oder auf den Baustellen zu finden bist. Aus diesem Grund hast du auch bis dato keine Zeit gehabt, ordentlich Deutsch und nicht einmal ordentlich Polnisch zu lernen. Ich versuche es ja ganz einfach zu schreiben, weil du sonst wieder was falsch herauslesen wirst.

Schreib mir bitte deinen Kommentar nochmals am besten auf Deutsch, du echter Deutsche, weil ich kaum verstehen kann, was du mir mit deinem Gekritzel sagen willst!

Danke im Voraus!
mfg
Ein echter Pole!

PS: Wenn du alles genauestns gelesen/verstanden hättest, dann hättest du schon längst gewusst, was ich vom Beruf bin und wo ich eigentlich wohne. Aber du hörst leider zu den Spätzündern (mulowaty gosc - meine freie Übersetzung) und kannst ja nicht so weit mitgekommen sein. Jetzt ran an das Wörterbuch und studiere genau meinen Text! ;)
Temat przeniesiony do archwium.
31-37 z 37
| następna