Temat stary jak swiat- poszukuje pracy.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich uzytkownikow forum,
moj temat nie jest zadna innowacja, bowiem chodzi o POSZUKIWANIE PRACY.
Jestem studentka III roku fil. germanskiej, w lipcu "bronie" prace lic. Jezyk niemiecki znam biegle.
Chcialabym bardzo znalezc prace, powody tego sa oczywiste, ale chyba najwieksza pobudka jest fakt, iz nie moge liczyc nawet na wlasna rodzina,a dodatkow "musze"jej pomoc.
Pracowalam juz jako kelnerka, barmanka, opiekowalam sie osoba starsza, chora na cukrzyce,recepcjionistka. Najbardziej odpowiadala mi opieka nad osoba starsza. Staralam sie juz nawet nawet o tego typu prace przez agencje posrednictwa pracy,ale niestety stwierdzono"ze jestem zbyt mloda".
W zwiazku z tym, ze 1 Maja zostal otworzony RYNEK PRACY dla Polakow, zastanawiam sie, gdzie jeszcze moglabym sprobowac swoich sil. Nie chodzi mi jednak o prace w gastronomii, gdyz ja naprawde sie do tego nie nadaje. Przegladalam forum i wiem,ze niektore uzytkowniczki staraja sie (lub tez im sie udalo) zostac nauczycielka, rowniez mam takie plany ( ale to za jakijs czas). Ktos napisal,ze uczyl niemieckiego cudzoziemcow w Caritasie. Bardzo spodobal mi sie ten pomysl...Ale do rzeczy.
Jestem zagubiona, gdyz teraz wlasnie zaczyna sie kolejny etap w moim zyciu- bylabym wdzieczna, gdyby ktos podsunal mi jakijs pomysl na prace, moze podacie mi najbardziej sprawdzone strony biur posredniczacych w znalezieniu pracy etc.
http://jobboerse.arbeitsagentur.de/vamJB/stellenangeboteFinden.html?execution=e1s1&d_6827794_p=1

PS. Kolejna nauczycielka co nawet google dobrze nie umie używać :[
PPS. Czego uczą na studiach, na pewno nie zaradności!!!
PPPS. W tych ofertach trzeba coś umieć, sam język raczej nie wystarczy, no chyba że chcesz utrzymywać się z Minijob.
edytowany przez Tamod: 10 maj 2011