studenci w niemczech

Temat przeniesiony do archwium.
mógłby mi ktoś opowiedzieć jak wyglądaja studia w niemczech? co studiujecie? i czy jest lepiej niz w Polsce?
W Niemczech jest do bani, bo trzeba znać niemiecki. W Polsce nie trzeba.
oj nie powiedziałabym,ja słyszałam wiele pozytywów.a poznanie kolejnego języka tylko plusuje.
szczerze chciałabym Ci coś więcej na ten tamat powiedzieć ale sama nie jestem pewna do końca jak to wygląda.ale z opowieści wiem,że pod niektórymi względami o wiele lepiej. po za tym poziom zupełnie inny wiec to też inaczej .
Cytat: mimi_gda
a poznanie kolejnego języka tylko plusuje.

im Fall eines Mädels vor allem Französisch
ahh jaa,das kommt daruaf an.
aber ich bevorzuge Spanisch(;
...es kommt mir spanisch vor...
echt?(;
Spanisch ist sehr melodiös und wunderbar (; nee?
Aber nicht, wenn es spanisch vorkommt.
was weiß ich... ich mag Spanisch sehr (;
Ich empfehle

Was weisst du... Ich empfehle:
A ja mam pytanie. W Polsce studiuję filologię angielską (w trakcie studiów realizowany jest program przygotowania pedagogicznego), są to studia pierwszego stopnia zaoczne. Czy jest mozliwość podjęcia studiów drugiego stopnia w niemczech? Nie studiuję na żadnej renomowanej uczelni, po prostu w PWSZ-ecie. Czy dyplom uzyskany tu w PL, byłby uznany tam w DE? Dążę do zostania nauczycielem języka angielskiego, ale nie koniecznie w tym kraju. Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczen ia w tej materii, orientuje się, bądź po prostu może mi pomóc udzielając jakiś info, wskazówek, czy rad, będzie wdzięczna.