Przeprowadzka do Niemiec

Temat przeniesiony do archwium.
Hej
Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda nauka w Niemczech. Jestem teraz w pierwszej technikum(technikum hotelarskie) i w te wakacje przeprowadzam się do Niemiec. Nie wiem jak to tam wygląda. Najpierw będę musiała chyba chodzić do szkoły językowej żeby się nauczyć języka ale co potem? Chciałabym chodzić też do technikum tam ale nie wiem czy jest tam coś takiego. Bardzo proszę o pomoc
do kitu wygląda
Polki są pożerane na śniadanie z keczupem i masłem orzechowym.
edytowany przez irkamozna: 02 maj 2013
Dziękuje za odpowiedź ale bardziej mi chodziło o szkołę w sensie nauczania a nie o opis relacji z innymi :(
nauczanie jst do bani, nie kminisz? Zapomnij o tym. Wyjdź za mąż i miej dużo dzieci.
edytowany przez irkamozna: 02 maj 2013
Cytat: irkamozna
nauczanie jst do bani, nie kminisz? Zapomnij o tym. Wyjdź za mąż i miej dużo dzieci.

i z kuchni nie wychodź!
Jeśli nie możecie odpowiedzieć na pytania konkretnie to byłabym wdzięczna gdybyście nie pisali w ogóle. Ja na mam nieciekawą sytuacje bo nie wiem co robić i napisałam na tym forum żeby otrzymać odpowiedź a nie jakieś żarty bądź dogryzania no ale tego się mogłam spodziewać bo to jest typowe zachowanie wrednego polaka.
no, to czego jeszcze szczekasz, typowa wredna Polko?
Jakbym była wredna to pisała bym trochę inaczej a póki co to ty jesteś tu wredna. Skoro nie udzielasz pomocy tylko komentujesz to musi Ci się naprawdę nudzić. Nie wiem dlaczego tak piszesz skoro ja tylko poprosiłam o radę. Nie chcesz pomóc to nie pisz w ogóle.
Cytat: Michi464
Jakbym była wredna to pisała bym trochę inaczej a póki co to ty jesteś tu wredna. Skoro nie udzielasz pomocy tylko komentujesz to musi Ci się naprawdę nudzić. Nie wiem dlaczego tak piszesz skoro ja tylko poprosiłam o radę. Nie chcesz pomóc to nie pisz w ogóle.

wyjeżdżasz do Niemiec i nie masz o niczym pojęcia?
gratuluję!!!