[Tłumaczenie na niemiecki] Dzień z życia krecika!!

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam.

Mam za zadanie zrobić prezentacje o dniu jakiegoś bohatera. Wybrałem sobie krecika i chciałbym aby ktoś pomógł mi przetłumaczyć moje wypociny na Niemiecki - jestem z tego zielony kompletnie.

Cześć. Mam na imię krecik i opowiem Ci o moim dniu.

7:30 Budzę się. Lubię wstawać wcześniej rano, ponieważ nie chce tracić czasu na spanie.

7:40 Myję się. Staram się myć codziennie. To ważne aby zachować higienę.

8:00 Jem śniadanie. Śniadanie daje mi siłę na resztę dnia. Jem dżdżownice, które sobie uzbierałem poprzedniego dnia.

8:30 Zaczynam kopać tunel w poszukiwaniu jedzenia na kolejne dni. Robię to codziennie, niestety nie wszystkim ludziom się to podoba, bo czasem podkopuje im ogródki.

11:00 Bawię się z moim przyjacielem króliczkiem. Bawimy się bardzo często, on jest moim ulubionym przyjacielem.

13:00 Szukam jagód. Bardzo lubię jagody, traktuje je jako uzupełnienie diety.

14:00 Jem obiad. Na obiad przygotowuje dżdżownice, owady oraz wcześniej uzbierane jagody jako deser.

15:00 Znów się bawię. Tym razem znalazłem parasol, który jest super zabawką!

17:30 Robię imprezę!! Zapraszam ekipę z lasu i robimy niezłą imprezę!! Świetna zabawa!!

22:00 Impreza się skończyła. Muszę sprzątać po wszystkich!! Jestem trochę smutny, ale jutro znowu będzie zabawa!!

22:30 Idę spać. Mój dzień był bardzo udany!!