prosze o przetłumaczenie na niemiecki

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

cześć Anna

wyszłam do lekarza ponieważ bardzo źle się poczułam,boli mnie głowa,mam katar i gardło też coś mnie zaczyna boleć.Lekarz przyjmuje w ośrodku zdrowia przy ulicy Mickiewicza.Myślę że wrócę do mieszkania tak koło godziny 16,więc nie martw się o mnie to na pewno zwykłe przeziębienie
Hallo Anna,
ich bin zum Arzt gegangen weil ich sehr schlecht gefühlt, ich habe Kopfschmerzen, ich habe Schnupfen und die Kehle auch beginnen mich schmerzen.Der Arzt nimmt im Gesundheits-Zentrum in der Mickiewicz Straße.Ich komme zur Wohnung um 16 Uhr zurück also sorgst du nicht um mich, das ist sicher die gewöhnliche Erkältung.
nie jest to na 100% dobre najlepiej jakby ktos to jeszcze sprawdzil ale zawsze coś jest
Hallo Anna,

1 ich bin zum Arzt gegangen, weil ich mich sehr schlecht fühle.

2 Ich habe Kopfschmerzen, ich habe Schnupfen und mein Hals fängt auch an zu schmerzen. Kehle auch beginnen mich schmerzen.

3 Der Arzt hat seine Praxis(oder: praktiziert) im Gesundheitszentrum in der Mickiewicz Straße.

4 Ich bin gegen 16 Uhr wieder zu Hause.

5 Mache dir bitte keine Sorgen um mich, es ist bestimmt nur eine Erkältung.

P.S. Pisz możliwie krótkie proste zdania i spróbuj zaczynać po niemiecku, a nie tłumaczyć słowo w słowo.
Cytat: fasolka465
nie jest to na 100% dobre najlepiej jakby ktos to jeszcze sprawdzil ale zawsze coś jest
Na zasadzie: na bezbabiu i rak baba, co?