Napisz email do kolegi z Niemiec

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Napisz email do kolegi z Niemiec, a w nim:
-Poinformuj go, że uczysz się języka niemieckiego,
-Napisz, jak nazywa się twój nauczyciel.
-Poinformuj ile uczniów liczy grupa
-Opowiedz co robicie podczas zajęć.

Napiszę tutaj po polsku jakby to mogło wyglądać(można przetłumaczyć).

Witaj xyz

Chciałbym Cię poinformować, że zacząłem uczyć się języka niemieckiego. Zaczynam od podstaw i odrazu spodobal mi się ten język. Mój nauczyciel nazywa się xyz i jest świetnym nauczycielem. Bardzo lubie zajęcia z nim. Moja grupa liczy 14 osób i świetnie się dogadujemy. Podczas zajęc robimy rózne ćwiczenia w ksiązce oraz uczymy się dużo słowek.


Z góry dziękuje i pozdrawiam ;)
Hallo,
wie geht's dir? Ich schreibe diesen Brief, wiel ich dir sagen möchte, dass ich angefangen habe, neue Sprache zu lernen. Ich lerne Deutsch seit 2 Monaten. Das gefällt mir sehr gut. Mein Deutschlehrer heißt XYZ. Er ist hilfsbereit und erklärt alles ganz genau. In meiner Gruppe gibt's 15 Personen. Wir lernen Grammatik, hören die Texte, schreiben Klausuren usw. Wir üben sehr viel. Ich hoffe, mein Deutsch wird immer besser uns besser. Lernst du auch Fremdsprachen ? Schreib mir schnell.
Grüße, xyz

temat prościutki, nie rozumiem problemu w napisaniu tego samodzielnie.
Cytat: izabelsien
Hallo,
wie geht's dir? Ich schreibe diesen Brief, wiel ich dir sagen möchte, dass ich angefangen habe, neue Sprache zu lernen. Ich lerne Deutsch seit 2 Monaten. Das gefällt mir sehr gut. Mein Deutschlehrer heißt XYZ. Er ist hilfsbereit und erklärt alles ganz genau. In meiner Gruppe gibt's 15 Personen. Wir lernen Grammatik, hören die Texte, schreiben Klausuren usw. Wir üben sehr viel. Ich hoffe, mein Deutsch wird immer besser uns besser. Lernst du auch Fremdsprachen ? Schreib mir schnell.
Grüße, xyz
Vielkomen auf zadane.pl!

Cytat: izabelsien
Hallo,
wie geht's dir? Ich schreibe diesen Brief, wiel ich dir sagen möchte, dass ich angefangen habe, neue Sprache zu lernen. Ich lerne Deutsch seit 2 Monaten. Das gefällt mir sehr gut. Mein Deutschlehrer heißt XYZ. Er ist hilfsbereit und erklärt alles ganz genau. In meiner Gruppe gibt's 15 Personen. Wir lernen Grammatik, hören die Texte, schreiben Klausuren usw. Wir üben sehr viel. Ich hoffe, mein Deutsch wird immer besser uns besser. Lernst du auch Fremdsprachen ? Schreib mir schnell.
Grüße, xyz

temat prościutki, nie rozumiem problemu w napisaniu tego samodzielnie.

Na daf-a startuje.. buahaha https://niemiecki.ang.pl/forum/pomoc-jezykowa-sprawdzenie/240013#post1520764
Cytat: niuniel
Cytat: izabelsien
Hallo,
wie geht's dir? Ich schreibe diesen Brief, wiel ich dir sagen möchte, dass ich angefangen habe, neue Sprache zu lernen. Ich lerne Deutsch seit 2 Monaten. Das gefällt mir sehr gut. Mein Deutschlehrer heißt XYZ. Er ist hilfsbereit und erklärt alles ganz genau. In meiner Gruppe gibt's 15 Personen. Wir lernen Grammatik, hören die Texte, schreiben Klausuren usw. Wir üben sehr viel. Ich hoffe, mein Deutsch wird immer besser uns besser. Lernst du auch Fremdsprachen ? Schreib mir schnell.
Grüße, xyz
Vielkomen auf zadane.pl!


Tak, Vielkomen....

 »

Pomoc językowa