proszę o sprawdzenie, notatka

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o spr. i poprawe

Notatka o książkach, które najchętniej czytam.

Najchętniej czytam książki psychologiczne oraz horrory. Książki psychologiczne zawierają niezmienne prawdy moralne, które
każdy człowiek powinien znać i korzystać z nich. Horrory pobudzają wyobraźnie i mają ciekawą fabułę. Lubię również dramaty, ponieważ
zazwyczaj opisują prawdziwe historie. Interesują mnie również książki o problemach nastolatków i ich emocjach.
Moje ulubione książki i ich autorzy to:
-"Zgubiona tożsamość" - Phillip Margolin
-"czarna kawa" -A. Christie
-"Ukryte twarze" - S.Pali
-"Pani wyrocznia" - Atwood
-"Szach i mat" - Gaarder
-"Alkohol, prochy i ja" -B. Rosiek
-"Zdesperowane kobiety postępują desperacko" - H.Pawlowska
-"Obłęd serca"-Ch. Cain

Am gerne lese ich die psychologischen Bücher sowie die Horrorfilme. Die psychologischen Bücher enthalten die unveränderlichen
moralischen Wahrheiten, das jeder Mensch soll kennen und sie benutzen. Die Horrorfilme erregen Vorstellungskräfte und sie haben
die interessante Handlung. Ich mag Dramen auch, weil sie die wahren Geschichten gewöhnlich beschreiben. Mich interessieren die
Bücher über die Teenagerprobleme und ihre Emotionen auch. Meine Lieblings Bücher und ihre Autoren das:
- die "verlorene Identität" - Phillip Margolin
- "schwarzer Kaffee" - A. Christie
- die "verborgenen Facetten" - S. heizt
- "Ihnen die Autorität" - Atwood
- "das Schach und das Matt" - Gaarder
- "der Alkohol, Gebeine und ich" - B. Rosiek
- "die verzweifelten Frauen handeln verzweifelt" - H.Pawlowska
- der "Wahn des Herzens" - Ch. Cain
prosze o pomoc
Am liebsten mag ich psychologische Bücher sowie Horrorfilme. Die psychologischen Bücher enthalten die unveränderlichen moralischen Wahrheiten, die jeder Mensch kennen und anwenden soll. Die Horrorfilme erregen die Vorstellungskräfte und haben eine interessante Handlung. Ich mag Dramen auch, weil sie wahre Geschichten gewöhnlich beschreiben. Mich interessieren auch Bücher über Teenagerprobleme und ihre Emotionen. Meine Lieblingsbücher und ihre Autoren sind:
- die "verlorene Identität" - Phillip Margolin
- "schwarzer Kaffee" - A. Christie
- die "verborgenen Facetten" - S. heizt
- "Ihnen die Autorität" - Atwood
- "Schach und Matt" - Gaarder
- "der Alkohol, Gebeine und ich" - B. Rosiek
- "die verzweifelten Frauen handeln verzweifelt" - H. Pawlowska
- der "Wahn des Herzens" - Ch. Cain

(Titel auf deutsch prüfen: Wikipedia)

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»