Ulubiony piosenkarz

Temat przeniesiony do archwium.
Witam!

Proszę o pomoc w sprawdzeniu mojego zadania z niemieckiego na temat ulubionego piosenkarza (10-15 zdań). Nie jestem zbyt dobrym uczniem , a chciałby to zadanie dobrze zaprezentować. Proszę o szybkie odpowiedzi , bo zadanie mam na jutro.

Mein Lieblingssanger ist Jacek Łaszczok. Seine Kunstlername ist Stachursky. He ist sechsundzwanzigsten Januar 1966 in Czechowice-Dziedzice in geboren. He ist polnische Musiker Pop und Dance. Er absolviert High School Maria Skłodowska-Curie in Czechowice-Dziedzice und studiert dann drei und halb Jahre direkt an der Universitat Łódź. In den 80er Jahren war er Sanger der Rock-Band ,,Eve Boys''. Er war ein Discojockey im lokalen Radio Pszczyna , wo werdet unter dem Namen Stachursky , ausgewahlt aus den Namen seiner Freund. Sein Debutalbum ,,Taki jestem'' has im 1994 gerekordet. Stachursky has viele Auszeichnungen bekommen. Seine bedeutende Auszeichnungen sind: Bravo OTTO (silber) in 2000 , Superjedynka in 2001 , 2002 , 2007 und Viva Comet 2008 - Kunstler des Jahre. Er hat 12 Albums und viele Lieder gerekordet.

Moim ulubionym piosenkarzem jest Jacek Łaszczok. Jego pseudonim artystyczny to Stachursky. Urodził się 26 stycznia 1966r. w Czechowicach-Dziedzicach. Skończył Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Czechowicach- Dziedzicach, a następnie studiował 3 i pół roku prawo na Uniwersytecie Łódzkim. W latach 80. był wokalistą rockowego zespołu Eve Boys. Był DJem w lokalnym radiu w Pszczynie, gdzie zaistniał pod pseudonimem Stachursky, obranym od nazwiska jego przyjaciółki. Jego debiutancki album ,,Taki jestem'' został nagrany (wydany) w 1994r. Stachursky otrzymał dużo nagród. Jego najważniejszymi nagrodami są: BRAVO OTTO (srebrne) w 2000r. , Superjedynka w 2001 , 2002 i 2007r. oraz Viva Comet - Artysta Roku w 2008r. On nagrał (wydał) 12 albumów i nagrał dużo piosenek.