Opis mieszkania

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie!
Prosze o pilną pomoc - czy tu są błędy? Bardzo prosze o wskazanie mi ich, szczególnie niepewny jestem rodzajników i końcówek przymiotników.
Z góry wielkie dzięki!

Meine Eltern und ich wohnen im Wohnblock, in einer 3-Zimmer-Wohug. Mein Wohnblock liegt in einer ruhig, sicher und geflige Siedlung. Meine Wohung liegt in die vierten Etage.
Ich mag meine Wohnung. Sie ist modern und gemütlich.In meine Wohnung ist ein groß Salon. Die Wände des Zimmers sind grün, an den rechten Wandt steht ein grünes Sofa, dagegen an der linken Wand steht der Fernseher.
Mein Zimmer ist kleiner, aber sehr schön und gemütlich. Der kleinsten Zimmer is meiner Eltern Schlafzimmer.

PILNE, BARDZO PROSZĘ
Cytat: kacper123
... szczególnie niepewny jestem rodzajników i końcówek przymiotników.
Dlaczego jesteś niepewny?
Pilne!
Po prostu wiem że często robię z tym błędy.

Zauważyłas może jakieś w mojej pracy (pytam o ogól, czy cokolwiek jest źle)?
Meine Eltern und ich wohnen im Wohnblock, in einer 3-Zimmer-Wohug. Mein Wohnblock liegt in einer ruhig, sicher und geflige Siedlung. Meine Wohung liegt in die vierten Etage.
Ich mag meine Wohnung. Sie ist modern und gemütlich.In meine Wohnung ist ein groß Salon. Die Wände des Zimmers sind grün, an den rechten Wandt steht ein grünes Sofa, dagegen an der linken Wand steht der Fernseher.
Mein Zimmer ist kleiner, aber sehr schön und gemütlich. Der kleinsten Zimmer is meiner Eltern Schlafzimmer.
dzięki. mógłbyś napisać, jak powinienem poprawić te zdania:

Cytat:
Mein Wohnblock liegt in einer ruhig, sicher und geflige Siedlung. Meine Wohung liegt in die vierten Etage.

Cytat:
.In meine Wohnung ist ein groß Salon. Die Wände des Zimmers sind grün, an den rechten Wandt steht ein grünes Sofa, dagegen an der linken Wand steht der Fernseher.

Dzięki!!
Pilne jest skorzystać z naszej zakładki nauka!
Tym razem ruch należy do ciebie!
Pisarzy mamy tutaj pod dostatkiem.
dzięki.
Dzięki!!
Za co? Za to, że ktoś w ogóle zareagował?
Pilne!
Move your body!
edytowany przez irkamozna: 22 paź 2012
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia