Poprosze o sprawdzenie, poczatkujacy

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 32
poprzednia |
Witam, poprosil bym o ocene tekstu na poziomie poaczatkujacym. Z gory przepraszam za brak polskich znakow ale kmoputer w pracy ich nie ma. Dziekuje!

Ich heiße Piotr, ich komme aus Polen, ich studiere Logistik in England aber jetzt arbeite ich in Katar. Ich liebe in England wohne oder ich wolle studiere Logistik in Deutschland, also ich lerne Deutsch fünf Tag in der Woche. England ist gut Land für leben, der ist schöne, die Leute sein nett aber essen ist nicht gut. Meine hobby ist musik hören und spazieren. Meine lieblingesse ist Pizza mit Salami.

Meine Bruder heißt Jacek, er bist alter, bist verheiteret und habe ein Baby. Er wohnst in klein Stad, Rawicz in Polen mit seine Familie. Ich mage Sie konnen mich in Kater besuchen .

„Ich liebe in England wohne oder“ czy zamiast tego moglo by byc „Ich moge England wohne“?
Nie, nie! To nie jest tak dobrze napisane. Dla Niemców trochę śmiesznie.
Cytat: TysiekQq
Nie, nie! To nie jest tak dobrze napisane. Dla Niemców trochę śmiesznie.
Jak już naśmiejesz się do woli, to wpisz, co jest dla Niemców dobre, Bachele.
Tylko, ze ja się nie śmiję, stwierdzam fakt :| niech kogos popyta kto dobrze umie i poprawi na bardziej poprawnie!:).
Tylko, ze ja się nie śmiję, stwierdzam fakt :| niech kogos popyta kto dobrze umie i poprawi na bardziej poprawnie!:).
To, czego tu bełkoczesz bez ładu i składu, jak sam nie umiesz, Bachele?
Z mojej strony jest tylko napisane, że nie tak dobrze, nadawałoby sie kilka rzeczy poprawić).
Z mojej strony jest tylko napisane, że nie tak dobrze, nadawałoby sie kilka rzeczy poprawić).
No, to popraw, Bachele.

wyróżnione słowa zawierają błędy
Pisownia mi się zmienia, wybacz.
Pisownia mi się zmienia, wybacz.
No, paczta, jak jórz go zniemczyli, ha? Jeszcze rzeniduo nie urosuo, a jósz niemiascheq.
edytowany przez irkamozna: 24 sty 2013
Ależ to tępe -.-
Ależ to tępe -.-
Einsicht ist der erste Schritt zur Besserung.