Uprzejmie proszę o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
To moje wypociny , proszę o wyrozumiałość i korektę

AUSZUG
Themen aus dieses arbeit ist bedingen bildung ferligkeit lessen in erziehung in ezziehung fruh klassen. Anstellung zusammen sich vier abschnitten und einfuhrung treoretisch teil aus der arbeit haltiges zwei erste aufteilunge. Nacheinander metodisch und empirisch. Ein arbeit hat abgeschlossen endung.
Erste kapitel betreffen wesen ferligkeit lessen, grundlage auf welches lehrne und arte soforte lessen und begegnen auf weg bescheffung dieser fertigkeit und mittel raumen. Am zweite kapitel zeichnen teoretische bild methode lehrne lessen.
Dreie kapitel einschliessen anlegen metodologisch erfarschunge definiren in dieses ding und bestimmung dieses erhebung und beschwerden und hipotezen arbait und metode und technik anwerden in einsetzen erhebung. Vorstellen auch organisation und anlauf forschung. am letzten kapitel einschliessen prasentation und analyse forschung eigenen und ihre befunde.......

Streszczenie

Tematem niniejszej pracy uczyniono: Kształcenie umiejętności czytania w edukacji wczesnoszkolnej .
Praca składa się z czterech rozdziałów poprzedzonych wstępem. Teoretyczną część pracy zawierają dwa pierwsze rozdziały, kolejne metodologiczną i empiryczną. Pracę zamyka zakończenie.
Rozdział pierwszy dotyczy istoty umiejętności czytania, podstaw na których opiera się ten proces, a także przybliża nam rodzaje czytania i napotykane na drodze nabywania tej umiejętności trudności i sposoby ich usuwania.
Rozdział drugi nakreśla teoretyczny obraz istniejących metod nauki czytania.
Rozdział trzeci skupia założenia metodologiczne badań, określony został w nim przedmiot i cel badań, jak również problemy badawcze i hipotezy robocze. Także opisano metody i techniki zastosowane w prowadzonych badaniach. Przedstawiono również organizację wraz z przebiegiem badań.
Ostatni rozdział zawiera prezentacje i analizę badań własnych oraz ich wyniki.
Celem praktycznym pracy było zbadanie poziomu umiejętności czytania wśród dzieci w młodszym wieku szkolnym.
Czytanie to umiejętność, która spełnia kluczowa rolę w życiu człowieka i jest jednym z zasadniczych warunków powodzenia w szkole. Stanowi też podstawę do pracy i nauki prowadzonej przez całe życie.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie