list do przyjaciela o wagarach

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 55
poprzednia |
prośbe mam wielka, mogłby mi ktos pomoc w przetlumaczeniu takich zdan???

"ostatnio, z cala grupa postanowilismy uciec z dwoch lekcji jezyka niemieckiego.Część osób poszła na miasto, a reszta została w szkole.ja oczywiscie byłam w tej drugiej grupie i razem z kolezanka przygotowywalysmy sie do sprawdzianu z matematyki. bardzo mi to pomoglo gdyz ze sprawdzianu dostalam 5.wszystko dzieki wagarom."
blagam pomozcie!!! musi to byc napisane w jakims imperfekcie a ja w ogole nie wiem o co w tym chodzi!!!proszeeeee
Gdy bierzesz taki trudny tekst, to powinnas juz cos umiec. Podaj twoja wersje, albo czekaj na Moko.
In der letzter Zeit hat die gesamte Klasse beschlossen, die zwei Stunden Deutschunterricht einfach schwänzen.
Ein Teil der Klasse ist in die Stadt gegangen und der Rest ist in der Schule geblieben.
diego-baba tez jest okay, ale musisz odczekac 126 wpisow, zanim ona dojdzie do konca... Zakalapucka sie zaraz na pewno i bedzie bladzic w swoich wlasnych zeznaniach..
eee bongo-bongo nie pozwalaj sobie!!!
to zdanie mi sie nie podoba
Die gesamte Klasse hat einfach beschlossen die zwei Stunden Deutschunterricht schwänzen.
Halte deine Klappe und warte ab!
Popatrz, juz na pierwszym zdaniu sie dwa razy przewrocila... A nie mowilem? A ty tylko na mnie pyskujesz...
Ich bin selbstverständlich in der zweiten Gruppe geblieben und ich habe mich zusammen mit meiner Freundin für dir Mathemetikarbeit vorbereitet.
ale mi pojechales!!!az sie przestraszylam
na kogos musze
Das hat mir sehr gut geholfen,Dank der Schule schwänzen, habe ich eine fünf bekommen.
nie musisz. Zrobilbys sam, to nie mialbys tego przezycia.
Aaaaach, to ty jestes baba? No, to jestesmy w komplecie!
gesammelte Werke:

In der letzten Zeit hat die gesamte Klasse beschlossen, die zwei Stunden Deutschunterricht einfach zu schwänzen.

Die gesamte Klasse hat einfach beschlossen, die zwei Stunden Deutschunterricht zu schwänzen.

… auf die Mathematikarbeit vorbereitet.

Das hat mir sehr geholfen. Dank dem Schuleschwänzen habe ich eine Fünf bekommen.
no to slicznie z perfekt musisz zrobic präteritum
moko imperfekt präteritum
diego-baba! Jetz hast du ins Schwarze getroffen! Hut ab! Moko ist einfach verheizt!
Die gesamte Klasse beschloss einfach die zwei Stunden Deutschunterricht schwänzen.
dzieki wielkie;*
a daloby rade jeszcze takie cos??
"potem poszlam z moja druga przyjaciolka agata na sale taneczna. tam cwiczylysmy kroki do naszego nowego ukladu.pozniej przyszly inne dziewczyny z zespolu. dzieki temu moglysmy ustalis wszystkie ustawienia i przejscia.ciekawe jakie miejsce zajmiemy na konkursie w piatek."
please
Von lauter lateinichen Begriffe ist dem Moko alles durch die Finger geflossen. Präservativ Defekt!
Ein Teil der Klasse ging in die Stadt,und der Rest blieb in der Schule.
Nic nie kapuje magdzior-baba? Przeciez w srodku nikt niczego nie czyta. My jestesmy SMS-owcy, a nie czytaciele!
Habe ich übersehen, OK:

In der letzter Zeit beschloss die gesamte Klasse, die zwei Stunden Deutschunterricht einfach schwänzen.

Die gesamte Klasse beschloss einfach, die zwei Stunden Deutschunterricht schwänzen.

Ein Teil der Klasse ging in die Stadt und der Rest blieb in der Schule

Ich blieb selbstverständlich in der zweiten Gruppe und bereitete mich zusammen mit meiner Freundin auf die Mathematikarbeit vor.

Das half mir sehr. Dank dem Schuleschwänzen bekam ich eine Fünf.
dla Twojej wiadomosci Magdzior to takie przeksztalcenie od Magdy
cudownie
a co mnie to obchodzi!! ja tylko prosze o ten beznadziejny list
letzter = letzten
Braver Bupp! Aber irgendwie verwandt mit diego-baba... Ein Weltmeister in "Hausarbeiten abarbeiten". Ein Berater in allen Lebenslagen. Und Lehrerbescheißer. Weil das Kind davon nichts gelernt hat. Voodoo-Child kapiert nichtmal, was du da hinengekritzelt hast.
Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 55
poprzednia |

« 

Brak wkładu własnego

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie