List do koleżanki z Niemiec,

Temat przeniesiony do archwium.
Chciałam Was baardzo prosić o przetłumaczenie tego listu. Mam nadzieję, że mi pomożecie, bylabym naprawdę wdzięczna. Z góry dziękuję! ;)

Kochana Anno!
Dziękuję serdecznie za Twój list. Cieszę się, że podoba Ci się Twoja nowa szkoła i że poznałaś tylu fajnych ludzi.
Ja od 3 miesięcy uczę się w I liceum w Krakowie. Na początku czułam się tam trochę zagubiona, ale to minęło. Teraz z chęcią chodzę do szkoły. Moja nowa klasa okazała się super! Chętnie spotykamy się w weekendy. Nauczyciele są wymagający, ale pomocni. Wszyscy są bardzo mili.
Moim ulubionym przedmiotem jest matematyka i historia. Uczenie się tych przedmiotów sprawia mi przyjemność, są proste. Nie jestem zbyt dobra w chemii, ponieważ się do niej nie przykładam. Jest strasznie nudna!
Mam nadzieję, że ta szkoła dobrze przygotuje mnie do matury i pozwoli dostać się na studia prawnicze w Warszawie.
Muszę już kończyć. Czekam z niecierpliwością na list od Ciebie.
Dużo całusów,
Ola.
Wiemy, wiemy, kazdy tutaj chce miec odrobione lekcje na gotowe. To bardzo wazne i kazdy bylby wdzieczny.
A gdybys sprobowala po niemiecku? Co ty na to?
Czy tez nienawidzisz tego jezyka?
Nie, że nienawidzę, ale moja klasa uczyła się niemieckiego już w gimnazjum, a ja dopiero 3 miesiące temu zaczęłam z nim przygodę i jestem zupełną amatorką. Spróbuję.
Liebe Anna!
Vielen Dank für Ihren Brief. Ich freue mich, (tutaj nie mam pojęcia jaki szyk zdania) und du treffst viele coole Leute.
Ich bin 3 Monate und ich bin in der High School studierte in Krakau. Am Anfang fühlte ich mich ein wenig verloren da, aber es bestanden. Jetzt, mit dem Wunsch zur Schule gehen. Meine neue Klasse ist super! Wir freuen uns am Wochenende treffen. Die Lehrer sind anspruchsvoll, aber hilfreich. Alle sind sehr nett.
Meine Lieblingsfache sind Mathematik und Geschichte. Lernen diese Themen, die ich genießen, sind einfach. Ich bin nicht sehr gut in Chemie, weil (?) Es ist furchtbar langweilig!
Ich hoffe, dass diese Schule mich gut vorbereitet für ihre Abschlussprüfungen und wird zu Recht Schule in Warschau erhalten.
Ich muss jetzt gehen. Ich freue mich auf einen Brief von du.
Viele Küsse,
Ola.
Mr. Gugle, czy Mr. Duden? Nie oszukuj.
Ujjj...chiba Gugle. No, to zapytaj go. Ja maszynom nie pomagam. Mozesz sie wsciekac na mnie...
Hammel, wpisz sobie w google i porównaj... zanim zaczniesz oceniać.
Gdybym chciała mieć suchy tekst z translatora nie prosiłabym o pomoc na forum, bo wiem, że tam nie jest zachowany nawet szyk zdania.
Cytat: Aleksandra94
Liebe Anna!
Vielen Dank für Ihren Brief. Ich freue mich, (tutaj nie mam pojęcia jaki szyk zdania) und du treffst viele coole Leute.
Ich bin 3 Monate und ich bin in der High School studierte in Krakau. Am Anfang fühlte ich mich ein wenig verloren da, aber es bestanden. Jetzt, mit dem Wunsch zur Schule gehen. Meine neue Klasse ist super! Wir freuen uns am Wochenende treffen. Die Lehrer sind anspruchsvoll, aber hilfreich. Alle sind sehr nett.

napisz prosze pop polsku bo po niemiecku ja nie panimaju
Meine Lieblingsfache sind Mathematik und Geschichte. Lernen diese Themen, die ich genießen, sind einfach. Ich bin nicht sehr gut in Chemie, weil (?) Es ist furchtbar langweilig!
Ich hoffe, dass diese Schule mich gut vorbereitet für ihre Abschlussprüfungen und wird zu Recht Schule in Warschau erhalten.
Ich muss jetzt gehen. Ich freue mich auf einen Brief von du.
Viele Küsse,
Ola.
Diego13,
w pierwszym poście napisalam po polsku.
Hammel, wpisz sobie w google i porównaj... zanim zaczniesz oceniać.
Gdybym chciała mieć suchy tekst z translatora nie prosiłabym o pomoc na forum, bo wiem, że tam nie jest zachowany nawet szyk zdania.
Prosze bardzo. oto Gugle:

Vielen Dank für Ihren Brief. Ich bin froh, Sie möchten Ihre neue Schule und treffen Sie so viele coole Leute.
Ich bin 3 Monate und ich bin in der High School studierte in Krakau. Am Anfang fühlte ich mich ein wenig verloren da, aber es bestanden. Jetzt, mit dem Wunsch zur Schule gehen. Meine neue Klasse war super! Wir freuen uns am Wochenende treffen. Die Lehrer sind anspruchsvoll, aber hilfreich. Alle sind sehr nett.
Mein Lieblingsfach ist Mathematik und Geschichte. Lernen diese Themen, die ich genießen, sind einfach. Ich bin nicht sehr gut auf Chemie, weil es nicht ein Beispiel. Es ist furchtbar langweilig!
Ich muss jetzt gehen. Ich freue mich auf einen Brief von Ihnen.
Viele Küsse,
tłumaczyłam pojedyncze słówka w internetowych slownikach, ale nie cały tekst w google... porównaj sobie chociażby pierwszy akapit.
Po prostu nie mam innej możliwości napisania tej pracy, bo jak już wspominałam- z niemieckim zetknęłam się 3 miesiace temu pierwszy raz a moja p.prof wymaga tyle, ile od uczniów, którzy kontynuują naukę.
Nic nie bede porownywal. Chcesz mi cos udowadniac, czy jak? Napisz proste zdania, ktore sama rozumiesz i nie cuduj mi tu. Pozmienialas dobre zdania z Gugla na zle.
Ich freue mich auf einen Brief von du. Gugle to zrobil lepiej niz ty, wiec mi tu nie opowiadaj bajek.
Albo chcesz sie uczyc niemca, albo czekasz na "odrabiaczy". Ja nie odrabiam. I zeby mi to bylo jasne, Mozesz mi teraz nawymyslac. Jestem przyzwyczajony.
Hammel, ale jesteś agresywnie nastawiony! A dziś Mikołajki... ;)
Nie, nie mam zamiaru Ci nawymyślać. Nie, nie czekam na 'odrabiaczy'.
Na prawdę chciałabym się nauczyć niemieckiego na dobrym poziomie, ale minie trochę czasu, więc nie musisz mi wrzucać, że głupi translator zna się lepiej niż ja...
Jeśli napisze prostszym językiem, mogę liczyć na korektę?
1. Tu nie targowisko.
2. Na Mikolajki dostalem nowy samochod.
3. Agresywnie jestes TY nastawiona.
4. Nie wrzucam, ze translator jest madrzejszy, lecz twoje wlasnoreczne zmiany sa nieprzemyslane. Bez tzw. mozgu. A w tym forum jest konik (zakladka) pod tytulem NAUKA i mozna poznac wspaniale podstawy jezyka niemieckiego w trybie przyspieszonym.
5. Koniecznie wlaczyc mozg i napiac sie.
6. Czkeac na "odrabiaczy".
Ender des hl.. Evangeliums.
Liebe Anna,
Vielen Dank für Ihren Brief. Ich freue mich, dass du hast eine nette Klasse. Es ist schön, dass du eine Menge neuer Leute kennen zuelrnen.
Jetzt bin ich in der High School in Krakau Lernen. Am Anfang fühlte ich mich ein wenig verloren da, aber es bestanden. Jetzt, mit dem Wunsch zur Schule gehen. Meine neue Klasse sind super! Wir freuen uns am Wochenende treffen. Die Lehrer sind anspruchsvoll, aber hilfreich. Alle sind sehr nett.
Mein Lieblingsfach ist Mathematik und Geschichte. Lernen diese Themen machst mich viel SpaB. Ich bin nicht sehr gut auf Chemie, weil ich nicht versuche. Es ist furchtbar langweilig!
Ich hoffe, dass diese Schule mich gut vorbereitet für ihre Abschlussprüfungen und wird zu Jura in Warschau studieren.
Ich muss jetzt gehen. Ich freue mich auf einen Brief von Ihnen.
Viele Küsse,
Ola.
Cytat: hammel
1. Tu nie targowisko.
2. Na Mikolajki dostalem nowy samochod.
3. Agresywnie jestes TY nastawiona.
4. Nie wrzucam, ze translator jest madrzejszy, lecz twoje wlasnoreczne zmiany sa nieprzemyslane. Bez tzw. mozgu. A w tym forum jest konik (zakladka) pod tytulem NAUKA i mozna poznac wspaniale podstawy jezyka niemieckiego w trybie przyspieszonym.
5. Koniecznie wlaczyc mozg i napiac sie.
6. Czkeac na "odrabiaczy".
Ender des hl.. Evangeliums.

1. Moje zapytanie, czy wtedy pomożesz odbierasz jako targowanie się?
2. Cieszę się razem z Tobą, mój Mikołaj ograniczył się do zwyczajnych prezentów. Może zreflektuje się 24 grudnia!
3. Nieprawda, patrz pkt.1.
4. Już od jakiegoś czasu tu zaglądałam i nieraz korzystałam z pomocy tej strony. Pomocna.
na 5 i 6 odpowiedź sobie podaruje...
Liebe Anna,
vielen Dank für Ihren (D/deinen?) Brief. Ich freue mich, dass D/du in einer netten Klasse bist/ D/deine Klassekameraden nett sind. Es ist schön, dass D/du eine Menge neuer Leute kennen lernst.
Ich bin jetzt ich in der (High School ?) in Krakau/ Ich gehe jetzt auf die XYZ-SChule in Krakau. Am Anfang fühlte ich mich da/dort ein wenig verloren(, aber es bestanden.? Jetzt, mit dem Wunsch zur Schule gehen.?) Meine neue Klasse ist super! Wir, meine Schulfreunde und ich, treffen uns gerne am Wochenende. Die Lehrer sind anspruchsvoll, aber hilfreich. Alle sind sehr nett.
Meine Lieblingsfächer sind Mathematik und Geschichte. Diese Fächer machen mir viel Spaß. Zu solchen/ diesen Themen etwas zu lernen macht mir viel Spaß. Ich bin nicht sehr gut auf in Chemie(, weil ich nicht versuche.?) Es ist furchtbar langweilig!
Ich hoffe, dass diese Schule mich gut auf die Abschlussprüfungen vorbereitet (Anm.: das solltest Du eigentlich selbst tun), so dass ich später in Warschau Jura studieren kann. und wird zu Jura in Warschau studieren.
Ich muss jetzt gehen/ aufhören. Ich freue mich auf einen Brief von Ihnen (D/dir?).
Viele Küsse,
Ola.[/quote]
edytowany przez mamapia: 07 gru 2010
Dziękuję serdecznie. ;)
Naprawdę, jestem bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam, Ola.
Dziękuję serdecznie. ;)
Naprawdę, jestem bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam, Ola.

na twoim miejscu nie byla bym wdzieczna za tak zle poprawiony text
die Lehrer verlangen ......
pierwsze zdanie jest katastrofalne
die Fächer machen keinen Spaß one moga cie interesowac lub mozesz je lubic
ogolnie budowa zdan jest do niczego
Cytat: mamapia
Liebe Anna,
vielen Dank für Ihren (D/deinen?) Brief. Ich freue mich, dass D/du in einer netten Klasse bist/ D/deine Klassekameraden nett sind. Es ist schön, dass D/du eine Menge neuer Leute kennen lernst.
Ich bin jetzt ich in der (High School ?) in Krakau/ Ich gehe jetzt auf die XYZ-SChule in Krakau. Am Anfang fühlte ich mich da/dort ein wenig verloren(, aber es bestanden.? Jetzt, mit dem Wunsch zur Schule gehen.?) Meine neue Klasse ist super! Wir, meine Schulfreunde und ich, treffen uns gerne am Wochenende. Die Lehrer sind anspruchsvoll, aber hilfreich. Alle sind sehr nett.
Meine Lieblingsfächer sind Mathematik und Geschichte. Diese Fächer machen mir viel Spaß. Zu solchen/ diesen Themen etwas zu lernen macht mir viel Spaß. Ich bin nicht sehr gut auf in Chemie(, weil ich nicht versuche.?) Es ist furchtbar langweilig!
Ich hoffe, dass diese Schule mich gut auf die Abschlussprüfungen vorbereitet (Anm.: das solltest Du eigentlich selbst tun), so dass ich später in Warschau Jura studieren kann. und wird zu Jura in Warschau studieren.
Ich muss jetzt gehen/ aufhören. Ich freue mich auf einen Brief von Ihnen (D/dir?).
Viele Küsse,
Ola.
[/quote]

jak zawsze MIST
Temat przeniesiony do archwium.