Tłumaczenie rozprawki o wypadkach..

Temat przeniesiony do archwium.
Mam do napisania rozprawkę z języka niemieckiego o następującym temacie: Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że lekkomyślność jest najczęstszym powodem wypadków? Wyraź swoje zdanie w rozprawce.

Mógłby mi ktoś pomóc w przetłumaczeniu?

Moim zdaniem lekkomyślność jest przyczyną wypadków (Meine Meinung nach...)
Mam wrażenie, że ludzie nie przestrzegają zasad bezpieczeństwa i często prowadzi to do wypadków. ( Ich habe den Eindruck, dass...)

Trzeba stwierdzić, że przyczyną wypadków często są używki tj. alkohol czy narkotyki. Może być to niebezpieczne podczas prowadzenia samochodu gdy jesteśmy pijani, oraz jest to zagrożenie dla naszego zdrowia i życia. (Man muss feststellen, dass...)

Dalszym argumentem jest to, że podczas wypraw w góry często lekkomyślność jest powodem wypadków. Źle zaplanowany plan wędrówki, nieodpowiedni sprzęt i ciuchy to najczęstsze powody wypadków. ( Ein weiteres Argument ist,...)

Oprócz tego zła pogoda może być powodem wypadków. Gdy wybieramy się na wycieczkę trzeba również uważać na pogodę. Podczas prowadzenia samochodu zła pogoda i nadmierna prędkość mogą prowadzić do nieszczęść.( Ausserdem...)

Z tego wynika, ze lekkomyślność to najczęstsza przyczyna wypadków i podczas wycieczek powinniśmy wszystko zaplanować (Daraus geht hervor, dass...)

Kilka przydatnych zwrotów:
die Vorfahrt nicht beachten- nie przestrzegać zasad bezpieczeństwa
betrunken sein- być pijanym
die Wanderroute falsch planen- zaplanować złą trasę wędrówki
unpassende Kleidung tragen- nosić nieodpowiednie ciuchy
die Geschwindigkeit dem Wetter nicht anpassen- nie dostosować prędkości do pogody

Z góry dziękuję :)
Nie chcę robić "burdlu" :/
Poddałam się i proszę o przetłumaczenie, zamiast sprawdzania moich bałaganiarskich wypocin ._.
Diego! Don Koyote! Tłumaczyć! Marsch-Marsch!
Ok, ale sprawdź tłumaczenie ;)

Początek:

Meine Meinung nach, der Leichsinnist ist einem Grund der Unfälle. Ich habe den Eindruck, dass die Leute beachten den Vorfahrt nicht und das führt zur Unfälle.

Man muss feststellen, dasseinem Grund der Unfälle sind oft Alkohol und Drogen. Das konnte gefährlich sein, wenn man mit dem Auto fährt oder man ist betrunken. Dies kann sogar lebensbedrohlich werden.

Ein weiteres Argument ist das, dass..
Ich?
Bist du noch bacher?
Ja, du :c
Was meinst "Bacher"? xd
Ein weiteres Argument ist das, dass z.B während des Bergsteigen oder der Bergwanderung der Bergsteiger zu weing Kräfte hat oder unpassende Kleidung trägt. Dazu kommt noch, dass der Bergsteiger hat die Wanderroute falsch geplant, nicht genügend Abstand gehalten oder sich erschöpft gefühlt.
:c
xd
Co to za język?
Niemiecki.. ? o.o
Cytat: Belisa11
Niemiecki.. ? o.o
ne rozumi.
Please dont leave me xd
Cytat: Belisa11
Please dont leave me xd
xd? Nemacki? Czego siem żuca?
Außerdem schlechte Wetter kann einem Grund der Unfälle sein. Wenn man mit dem Auto fährt, muss man auch auf die Wetter aufpassen. Während der Autoreise muss man die Geschwindigkeit dem Wetter anpassen, geügend Abstand halten und leicht bremsen.
Daraus geht hervor, dass man soll vorsichtig sein und nicht toben, wenn es um das Leben geht.

I tak mam tylko 154/200 :/
Ja siem ciebie coś spytałam. Czego nie odpowiada?
Skleję Ci dla lepszego zrozumienia! ;D

Meine Meinung nach, der Leichsinnist ist einem Grund der Unfälle. Ich habe den Eindruck, dass die Leute beachten den Vorfahrt nicht und das führt zur Unfälle.
Man muss feststellen, dasseinem Grund der Unfälle sind oft Alkohol und Drogen. Das konnte gefährlich sein, wenn man mit dem Auto fährt oder man ist betrunken. Dies kann sogar lebensbedrohlich werden.
Ein weiteres Argument ist das, dass z.B während des Bergsteigen oder der Bergwanderung der Bergsteiger zu weing Kräfte hat oder unpassende Kleidung trägt. Dazu kommt noch, dass der Bergsteiger hat die Wanderroute falsch geplant, nicht genügend Abstand gehalten oder sich erschöpft gefühlt.
Außerdem schlechte Wetter kann einem Grund der Unfälle sein. Wenn man mit dem Auto fährt, muss man auch auf die Wetter aufpassen. Während der Autoreise muss man die Geschwindigkeit dem Wetter anpassen, geügend Abstand halten und leicht bremsen.
Daraus geht hervor, dass man soll vorsichtig sein und nicht toben, wenn es um das Leben geht.

Skleję Ci dla lepszego zrozumienia! ;D

:/
Cytat: irkamozna
Niemiecki, niemiecki..
Rzucam się bo jestem na skraju załamania xd
Muszę jeszcze wkuć rekcję i mapę Azji xd
Nie wiem o co Ci chodzi ;_;
:c
xd

Co to za język?
Czy to takie trudne? Nic nie kapujesz? To, jak chcesz wkuć e-rekcję?
Tak..
Tak..
Nie wiem, skończy się na tym że pójdę spać a REKCJA czasownika będzie mi się śnić do końca życia.. xd
Przy krótkim życiu starczy ci do śmierci. Kury już poszły spać.
edytowany przez irkamozna: 13 maj 2013
Temat przeniesiony do archwium.