proszę o pomoc w napisaniu e-maila po niemiecku

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Potrzebuję pomocy w napisaniu zadania do szkoły średniej. Muszę napisać e-mail w którym opiszę moje zeszłe wakacje w czasie przeszłym złożonym (chyba).Mail ma liczyć około 10 zdań i zawierać informacje nt. gdzie byłem, jakie zabytki zwiedziłem (3-4), jak długo tam byłem, kiedy wróciłem, zdania mówiace, że chodziłem np. do klubów, barów, na plaże, opalałm się, surfowałem. Stwierdzenie że były to wspaniałe wakacje oraz pozdrowienie dla rodziców.
Bardzo proszę o pilną pomoc.
To byłoby mniej więcej tak:

Hallo Martin!
Wie geht's dir? Ich will dir etwas von meinen Sommerferien erzählen. Also, im Juli bin ich nach Deutschland gefahren und dort an einer internationalen Camp teilgenommen. Wir haben in Kaserne von Bundeswehr in Schleswig gewohnt. Ich habe so viele interessante Menschen aus ganz Europa kennen gelernt und viele Freundschaften geschlossen. Jeden Tag haben wir im Meer geschwommen und uns gesonnt. Auf dem Strand haben wir auch Volleyball gespielt und alle hatten viel Spaß dabei. Ich habe auch mal in der Nacht in die Disko gegangen und das war ein tolles Erlebnis. Wenn es um meine Deutschkentnisse geht, sind sie jetzt viele besser als früher, weil ich nur Deutsch gesprochen habe.Leider, zwei Wochen sind schnell vorbei und ich musste nach Hause zurückkehren.
Ich warte auf einen E-Mail von dir. Wie hast du Sommer verbracht?
Viele liebe Grüße,
dein XYZ
A!! i pozdrowienia dla rodziców! :

Viele liee Grüße für dich und deinen Eltern.
Wielkie dzięki. A tłumaczenie mogę prosić, bo muszę sie tego nauczyć na pamieć.
zapomiałem napisać, że mail ma być do moich rodziców.

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa - tłumaczenia