Rozprawka na zaliczenie- WAŻNE!!

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo proszę o profesjonalne sprawdzenie błędów (wszystkich, szyk zdania, przecinki też!) Jest to bardzo ważne, gdyż od tego tekstu zależy czy zaliczę II semestr studiów i czy zostanę dopuszczona do egzaminów. Rozprawka jest o tym czy rodzice powinni bić swoje dzieci:

Was soll man machen wenn ein Kind schreit, weint und die Ruhe stört? Es gibt eine herrschende Überzeugung, dass die beste Lösung der Schlag ist. Haben wir sich aber gefragt, welche Konsequenzen diese Handlung verursacht?

Es ist allgemein bekannt, dass „Gewalt erzeugt Gegengewalt” und für mich ist das nicht aus der Luft gegriffen. In diesem Satz ist die ganze Wahrheit über der Gewalt gegen Minderjährigen enthalten. Viele Eltern geben ihren Kindern Klapse wenn sie sich schlecht benehmen. Aber sie sind nicht so schlecht. Leider verwenden einige Eltern radikalere Maßnahmen- Sie nehmen den Ledergürtel, Stock oder auch das Sprungseil! Ich vermute, dass die meisten Eltern nicht wissen, dass sie ein grösser Einfluss auf ihre Kinder haben.

Ich muss zugeben, dass der Prügel sowohl physische als auch psychische Misshandlung ist. Junge Menschen fühlen sich gedemütigt und verlacht. Sie wachsen in dem Bewusstsein, dass sie für nichts gut sind und wenn sie schon ihre Kinder haben, wiederholt sich die Situation. Aber dieses Mal sind sie in der Rolle des Scharfrichters.

Es unterliegt keinem Zweifel, dass Menschen, die ihre Kinder schlagen, sehr radikale Ansichten über die Welt haben. Sie glauben, dass die Kinder Prügel bekommen muss um etwas zu lernen. Es ist wie eine totalitäre Macht- Die Kinder haben keinen Mitspracherecht und sie ko:nnen nicht klagen. Das alles macht dass, diese Kinder oft ihre Eltern hassen.

Zum schluss, vertrete ich den Standpunkt, dass das Schlagen vor allem die negativen Auswirkungen bringt. Kinder, die in solchen Familien aufwachsen, sind oft unzufrieden und haben viele Probleme mit der normalen Funktionsweise.


edytowany przez Krueger: 26 maj 2012
A, jak to miało być profesjonalnie po polsku?
btw. bo nawet rzeczowników nie piszesz z dużej. Ist das Deine Absicht? Sonst schlage ich zu!
edytowany przez irkamozna: 26 maj 2012
Wszystkie rzeczowniki w tym tekście są z dużej litery. Tekst napisałam sama razem ze słownikiem ale czuję, że roi się tam od błędów różnego kalibru- pewnie jak zawsze jakieś złe przecinki czy szyk zdania. Nie mogę zawalić tego zadania, więc proszę wszystkich o pomoc.
Zum schluss, auch? Dalej mi się dzisiaj nie chce czytać, bo jutro muszę latać wkoło kościoła. Dzisiaj jest tylko piwo.
btw. tekst jest naszpikowany bezsensownymi zwrotami (Flosken!) Licenjcjat! Oni to lubią. A, ty i tak nic nie rozumiesz, co piszesz.
Cytat: irkamozna
Zum schluss, auch? Dalej mi się dzisiaj nie chce czytać, bo jutro muszę latać wkoło kościoła. Dzisiaj jest tylko piwo.
btw. tekst jest naszpikowany bezsensownymi zwrotami (Flosken!) Licenjcjat! Oni to lubią. A, ty i tak nic nie rozumiesz, co piszesz.

Podzielam twoje zdanie. Tekst płytki, słaby i dobór słownictwa zastanawiajacy.

PS. Może lepiej, że nie dopuszczą do egzaminów. Po co masz męczyć egzaminatorów?!
PPS. Piwo oczywiście chłodne i już nie pierwsze dzisiaj :)
Rozprawka jest o tym czy rodzice powinni bić swoje dzieci:
-auf keinen Fall!.
To jest moja wersja rozprawki.
A tak poważnie to, wrzuć ten tekst gdzie indziej bo tutaj to szkoda twojego czasu.
edytowany przez [konto usunięte]: 27 maj 2012
PS: Ich meinte, dass die Hexen ringsherum der Kirche nicht fliegen.
Cytat: pjoter
A tak poważnie to, wrzuć ten tekst gdzie indziej bo tutaj to szkoda twojego czasu.

bo piotruś jest jeszcze słabszy i nie pomoże
No, to przypominam:
Cytat: irkamozna
A, jak to miało być profesjonalnie po polsku?
Na wszelki wypadek dla uzupełnienia twojego słownictwa:
https://niemiecki.ang.pl/forum/nauka-jezyka/118178

http://www.trudne.pl/zadanie/206642/?bardzo-prosze-o-profesjonalne-sprawdzenie-bledow-wszystkich/
edytowany przez irkamozna: 27 maj 2012
nie możecie spać?
Cytat: pjoter
nie możecie spać?
obudził się...Uwaga! Zły pies! (ale bez zębów).
Cytat: pjoter
nie możecie spać?

piotruś, my nie śpimy do 11, my działamy, a nie całe dnie leżmy do góry brzuchem
Temat przeniesiony do archwium.