proszę o przetłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo prosze o przetłumaczenie tego tekstu. Z góry dziękuję za pomoc.

Sądzę, że w roku 2100 nastąpi znacznie większy postęp techniczny. Będzie niewiele lasów i zieleni, powstaną olbrzymie miasta. Ludzie będą jeździli nowoczesnymi i komfortowymi samochodami. Nie będą one zatruwały środowiska naturalnego. Możliwy będzie szybszy transport i komunikacja. Łatwiej będzie można się przemieszczać. Ludzie będą mieli dobrze płatne prace. Powstaną też nowe, zupełnie inne niż obecnie zawody. Nastąpi gwałtowny rozwój gospodarczy wielu krajów. Według mnie ludziom będzie się lepiej i łatwiej żyło.
Ich glaube, dass bis (~) 2100 ein großer Fortschritt in der Technik erfolgt. Es wird weniger Wälder und Wiesen (~) geben, es werden gewaltige Städte entstehen. Die Menschen werden moderne und bequeme Autos fahren (glaube ich nicht, Anm. die Red.), ohne (~) die Umwelt zu vergiften. Transport und Verkehr werden beschleunigt (~). Reisen werden erleichtert. Die Menschen werden eine gut bezahlte Arbeit haben (glaube ich nicht, Anm. die Red.). Es werden neue, völlig andere Berufe entstehen. Es wird in vielen Ländern eine gewaltige wirtschaftliche Entwicklung geben. Ich denke (~), die Menschen werden ein besseres und leichteres Leben haben (glaube ich nicht, Anm. die Red.).

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa