prosze przetłumaczcie to :*

Temat przeniesiony do archwium.
W wigilie Bożego Narodzenia wstałam o 9:00.Przygotowania do Świąt trwały od samego rana.Na początku ubierałam choinkę.Potem wraz z bratem przygotowałyśmy ozdoby Świąteczne.W tym czasie tato i mama przygotowywali 12 potraw.Po południu ja i moj brat piekliśmy ciastka.Niestety one nam się nie udały i musieliśmy piec nowe.Pod wieczór odwiedzili nas ciocia i wujek,którzy przyjechali złożyć nam życzenia. O 18:00 zaczeliśmy wigilię.Najpierw podzieliliśmy się opłatkiem a potem zasiedliśmy do stołu.Na stole było dużo pysznych potraw: barszcz czerwony,karp i.t.d.Po kolacji otworzyliśmy prezenty.Później śpiewaliśmy kolędy.Na zakończenie dnia poczliśmy wszyscy razem na pasterkę.
Am Heiligabend bin ich um 9 Uhr aufgestanden. Die Vorbereitungen für das Fest dauerten vom frühen Morgen. Am Anfang haben wir das Weihnachtbaum geschmückt. Später habe ich noch mit meinem Bruder Weihnachtsdekorationen vorbereitet. In dieser selben Zeit hat Papa und Mama die 12 Speisen zubereitet. Am Nachmittag habe ich und mein Bruder Plätzchen gebacken. Lieder wurden sie nicht ganz gut und wir musst noch mach neue backen. Am Abend hat und der Onkel und die Tante besucht, die gekommen sind um Weihnachtswünsche zu wüschen J .
Um 18 Uhr haben wir Heiligabend angefangen. Erstens haben wir uns mit Oblate geteilt , danach haben wir und am Tisch gesetzt. Auf dem Tische waren viele Leckereinen: Rote Beete Suppe, Karpfen usw. Nach dem Abendessen haben wir die Geschenke rausgepackt. Später haben wir Weihnachtslieder gesungen. Zum Schluss sind wir alle zusammen auf die Weihnachtsmesse gegangen.

Ich wünsch dir noch eine guten Rutsch ins Neujahr=D
Hey, jesli chcesz jesczcze jedna wersje tlumaczenia - zamelduj sie :-) Pozdrawiam, Edyta
mała erratka:P **
den Weihnachtsbaum
tu jest wersja ostateczna:
Am Heiligabend bin ich um 9 Uhr aufgestanden. Die Vorbereitungen für das Fest dauerten vom frühen Morgen. Am Anfang haben wir den Weihnachtbaum geschmückt. Später habe ich noch mit meinem Bruder Weihnachtsdekorationen vorbereitet. In dieser selben Zeit haben Papa und Mama die 12 Speisen zubereitet. Am Nachmittag habe ich und mein Bruder Plätzchen gebacken. Leider wurden sie nicht ganz gut und wir mussten noch mal neue backen. Am Abend hat uns der
Onkel und die Tante besucht, die gekommen sind um Weihnachtswünsche zu wüschen J .
Um 18 Uhr haben wir Heiligabend angefangen. Erstens haben wir uns mit Oblate geteilt , danach haben wir uns am
Tisch gesetzt. Auf dem Tische waren viele Leckereinen: Rote Beete Suppe, Karpfen usw. Nach dem Abendessen haben wir die Geschenke rausgepackt. Später haben wir Weihnachtslieder gesungen. Zum Schluss sind wir alle zusammen auf die Weihnachtsmesse gegangen
BARDZO bardzo bardzo bardzo Wam dziekuje :* aha i Szcześliwego Nowego Roku :*:*
Ja także dziękuję :) Wykorzystałem to dobitnie do mojej pracy z niemieckiego, bo ja nie umiem się posługiwać tym oto językiem :) Angielski bardziej mi pasuje, lecz jak mus, to mus - zrobić było trzeba :-). Dzięki wielkie, Szczęśliwego Nowego 2006 Roku!!
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa