torun: germanistyka czy nkjo?

Temat przeniesiony do archwium.
jak sadzicie, co lepsze: germanistyka na umk czy nkjo?
Jeżeli chcesz zostać nauczycielem to nkjo bo uniwerek nie daje tyle co nkjo w tym kierunku natomiast jesli chcesz byc tłumaczem lub cos w tym stylu lepiej uniwerek
dzieki bardzo za odpowiedz. problem w tym ze ja sama tak do konca nie wiem... bardziej chyba cos tlumaczeniem jak nauczaniem, ale z drugiej strony na nkjo jest wiecej praktycznego a na umk boje sie troche lektur:D ale bardziej jestem chyba za umk..jeszcze mam troche czasu na zdecydowanie sie:)
Ja jestem na nkjo w kaliszu i tak samo mam literature i mam tem sam program co na uniwerku w Poznaniu więc jeśli chodzi o lekturki to wszędzie wygląda to tak samo
Hej! Jeszcze rok temu miałam podobny problem : NKJO UJ czy UJ. Obecnie studiuję na NKJO i jestem zadowolona. Jest więcej praktycznej nauki.
i wlasnie to jest to... niby program ten sam, lektury itd a na nkjo jest wiecej praktycznej nauki. tylko znowu nauczycielem nie chcialabym byc (w dalekiej przyszlosci, bo na poczatku kazdy laduje w szkole:)), wiec lepiej uniwerek...
Hej:)