Mandat

Temat przeniesiony do archwium.
Witam :)
Znalazłem ten serwis w internecie :) i zauważyłem, że pomagacie ludziom w tłumaczeniu jak i doradzaniu w różnych sprawach.
Ja mam problem ponieważ dostałem mandat w Niemczech za prędkość i chciałbym się odwołać od niego ponieważ jestem studentem i jak to student nie posiadam własnych dochodów i kara jaką mi nałożyli jest nie na moją kieszeń.
Mam pytanie czy takie odwołanie ma sens pisania ? czy marne moje szanse że dadzą mi spokój lub zmniejsza mi wykaz kary ?
Jak już bym miał pisać podanie to bym załączył jakiś dokument udowadniający, że jestem studentem studiów dziennych.
Co sądzicie o tym mogą mnie jakoś ulgowo potraktować ? jest szansa że umorzą mi ten mandat ?
proszę o pomoc
z góry dziękuje
pozdrawiam
Adam.
Nie ma znaczenia czy jestes studentem , czy bezrobotnym bez dochodow , popelniles przestepstwo, zostales zlapany na goracym uczynku, musisz poniesc wiazaca sie z tym kare , nie zaleznie od Twojego statusu materialnego ,!!!

Ewentualnie moglbys sie poinformowac czy mozna odpracowac te kare jako prace socjalne, lub odsiedizec w wiezieniu, nic innego nie w chodzi w rachube, zawartosc czyjes kieszenie nie jest powodem do odstapienia od wymierzonych kar za przestepstwa, to chyba zrozumiale heh
przecież to wiadomo, że nie chodzi o to, że jesteś studentem i nie stać Cię ;-) a jeżeli tak, to napisz o odroczenie zapłaty do czasu, jak podejmiesz pracę :) ale dobrze wiemy, że nie o to Ci chodzi...

Gieron: wykroczenie, nie przestępstwo ;-) w przeciwnym razie 4 z 5 kierowców byłoby przestępcami...