au-pair w niemczech

Temat przeniesiony do archwium.
cześć!

brzmi to troszkę głupio, ale czy panowie - chłopcy (lat 19) cieszą się popularnością w Au-pair? Czy tylko panie - dziewczyny mają możliwość pracy w takiej branży?

Czy jeśli bym chciał w te wakacje wyjechać do niemiec do takiej pracy, to czy byłoby to możliwe? Jakieś dokumenty? Paszport? Wiem, że jesteśmy w schengen ale coś tam zawsze jest potrzebne do wyjazdu.

No i gdzie szukać takiej pracy i wiarygodnych ludzi, żeby nie dać się, że tak powiem oszukać :)

Mówię/piszę po niemiecku tak na poziomie wyżej podstawowym, ogólnie rzecz biorąc szybko się uczę. Czy dałbym radę się dogadać z ludźmi?

pozdrawiam
Gareciak
chlopcy tak samo jak dziewczyny sa chetnie zatrudniani
Widzisz bongo-bongo, wszystko byłoby fajnie, gdybyś pod tamtym postem nie wkleił linka do tematu o wykorzystywaniu ludzi przez biura pośrednictwa. Poprosiłem o pomoc bo jestem kompletnie zielony w temacie.
Skoro znasz niemiecki na poziomie podstawowym+ zajrzyj po prostu w google:
http://tinyurl.com/au-pair-junge
Napisz do konkretnych agencji au pair to dowiesz się co i jak dalej. Na te wakacje może być już za późno.
Hej!
Ja na pomysł wyjazdu do Niemiec jako au pair wpadłam w lutym. Miałam szczęście, że znalazłam tę stronę:

www.aupair-world.net