Dormund

Temat przeniesiony do archwium.
Hej! Czy był może ktoś na wolontariacie w Niemczech? Wyjeżdżam na 2 tyg do Dortmundu i zastanawiam się, czy w tym czasie mogłabym załapać jakąś dorywczą pracę... Jak myślicie?
Celem mojego pytania było zapytanie, czy ktoś się orientuje jak wygląda tam sytuacja w wakacje na krótki okres. Nie unoś się bejbe, bo wyciągasz pochopne wnioski. Żałosne. Pozdrooo 600
Studiuję germanistykę, znam niemiecki na baardzo dobrym poziomie, i nie widzę potrzeby pisania tutaj auf Deutsch. Chyba masz dziewczynko problem ze sobą, skoro mnie tak atakujesz :) Żegnam i życzę powodzenia w kontaktach z innymi ludzmi :) buzka ;*
PS nie obrażaj nieznajomych, jak nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie. taka rada na przyszłość :) Idę posiedzieć na tyłku w piwnicy ;P
Cytat: justina91
Studiuję germanistykę, znam niemiecki na baardzo dobrym poziomie, i nie widzę potrzeby pisania tutaj auf Deutsch. Chyba masz dziewczynko problem ze sobą, skoro mnie tak atakujesz :) Żegnam i życzę powodzenia w kontaktach z innymi ludzmi :) buzka ;*
PS nie obrażaj nieznajomych, jak nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie. taka rada na przyszłość :) Idę posiedzieć na tyłku w piwnicy ;P

Das hast du geschrieben, aber das hast du gemeint:
Hallo,
ich bin 'ne dumme Tusse und studiere Deutsch. Deutsch kenne ich so gut, dass ich nicht mal auf Deutsch schreiben kann. Ich bin ja sooooo toll.
Ich würde gern arbeiten, aber Beine spreizen geht auch. Ich bin zu dumm, um sich etwas alleine zu suchen, deswegen suche ich einen Trottel, der alles für mich macht.
Bussi, Bussi an alle.
PS. Jetzt bin ich beleidigt und gehe mir die Tips machen. Ich muss doch heiß sein: www.wiocha.pl/41886,Ognista_Laska
go to the devil and make friends with him :*
Cytat: justina91
go to the devil and make friends with him :*

Der Teufel ist mein Diener, denn ich bin schlimmer :)

Und wieder hat die dumme Tusse gezeigt, dass sie nichts kann.