Witam chciałbym podjąć prace w niemczech i nie wiem jak to zrobić ponieważ szwagier ma jednoosobową firme w niemczech (budowlanka) i mówił że nie ma problemu z robotą i mówił że śmiało mogę przyjechać dorobić sobie jestem studentem 2 roku . I moje pytanie brzmi jak to zrobić i jakie papiery trzeba załatwić z polski i w niemczech żeby wszystko legalnie było i z kąd te papiery załatwić tam i jak najtańszym kosztem i szybko załatwione z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam ( dodam że mam gdzie tam mieszkać i jestem ubezpieczony )
Witam chciałbym podjąć prace w niemczech i nie wiem jak to zrobić ponieważ szwagier ma jednoosobową firme w niemczech...
To własny szwagier ci w tym przeszkadza?
peterpan01
05 lip 2013
co studiujesz?, sprichst du Deutsch?
kogucicho007
05 lip 2013
Nie, nie sądze żeby przeszkadzał mi w podjęciu pracy może źle dobrałem słowa. A studiuje bezpieczeństwo wewnętrzne i niestety nigdy nie uczyłem się niemieckiego ;/
irkamozna
05 lip 2013
Cytat: kogucicho007
Nie, nie sądze żeby przeszkadzał mi w podjęciu pracy ...
A, w takim razie co sądzisz?
kogucicho007
05 lip 2013
Potrzebuje informacji na temat jak legalnie tam pracwać i żeby tzw szwagier lub jego pracodawca mnie zatrudnili z góry dzięki
irkamozna
05 lip 2013
Cytat: kogucicho007
Potrzebuje informacji na temat jak legalnie tam pracwać i żeby tzw szwagier lub jego pracodawca mnie zatrudnili z góry dzięki
szukałeś już gdzieś? Bo mi ukradli wczoraj internet.
kogucicho007
05 lip 2013
Szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem niby można zatrudnić jak studenta i może pracować 90 dni w roku po kilka godzin i max 400 € zarobić i podatku wtedy niepłace ale nie wiem do końca jak to zrobić jeśli masz jakieś info zadzwoń na skype kogucicho007 ;D
irkamozna
05 lip 2013
Cytat: peterpan01
co studiujesz?, sprichst du Deutsch?
pietrek!
Oddaję ci go.
peterpan01
05 lip 2013