prosze o spr a raczej o przetlumaczenie;-)

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

1-30 z 62
poprzednia |
1. Zeby zostac ksiegową trzeba skonczyc studia np.finanse i rachunkowosc
damit Buchhalterin werden, muss man Studium beendet z.B. Finanzen und Rechnungwesen

2. studia te trwaja 5 lat
2.Studium dauert 5 Jahre

3. na studiach sa rozne przedmioty np. finanse, matemtyka, prawo, marketing, ekonomia
3.In Studium gibt es verschidene Fächer z. B. Finanze, mathematik, recht, marketing, Ökonomie

4. ekonomia jest nauka o sytuacji gospodarczej kraju, a marketing o reklamie, promocji i pozyskiwaniu nowych klientow.

5.na studiach zdobywamy wiedze teoretyczna a takze praktyczna. w programie sa takze praktyki zawodowe.

6. po zakonczonych studiach trzeba odbyc staz i zbierac doswiadczenie zawodowe

7.dopiero po kilku latach mozna dostac dobrze platna prace

8. na szczescie ksiegowa nie musi znac jezykow obcych

9.podstawowymi obowiazkami ksiegowej sa: prowadzenie ksiegowosci firmy i robienie sprawozdan finansowych

10. dla niekotrych ta praca jest nudna, ale mi sie podoba

11. dlatego w przyszlosci chce zostac ksiegowa, poniewaz interesuje mnie ten zawod
Odmownie. Nie tlumaczymy. Musisz sie sama najpierw wysilic.
1. Damit Buchhalterin werden, muss man Studium beendet z.B. Finanzen und
Rechnungwesen

2. Studium dauert 5 Jahre

3. In Studium gibt es verschidene Fächer z. B. Finanze, Mathematik,
Recht, Marketing, Ökonomie

4. Ökonomie ist Lehre über wirtschaftlich Situation dem Land. Marketing ist über der Werbung,der promotion und Gewinung neue Kunde

5.Auf Studium erwerben wir teoretische und auch praktische Wissen. In dem Studiumprogramm ist auch Praxis

6.Nach beende Studium kann man Probezeit ableisten und Erfahrung sammeln.

7.Erst nach einige Jahre kann man gut zalbar Arbeit finden.

8.glücklicherweise Buchhalterin muss keine Fremdsprache kennen.

9.Grunde Pflicht der Buchalterin gibt es:der Buchfüchrung Firma und rechenschaft ablegen

10.Für manche Leute ist die Arbeit langweiling, aber mir gefalle

11.Deshalb möchte ich Buchhalterin werden, weil mir Beruf interessire

na wiecej mnie nie stac i tak zapewne jest tu bląd na blędzie
No i co, ze blad na bledzie? Odpadlo ci cos? Chesz sie uczyc, czy chcesz gotowca? To zasadnicze pytanie, ktore sobie powinnas sama postawic. Ja ciebie nie chce pouczac, ale czego sie wstydzisz? Jak nie zrobisz, to bedziesz zalowac. Popatrz, jeszcze ciagle zyjesz i to dobrze. Moja odpowiedz troche jeszcze potrwa, ale ja nie jestem tu sam w forum. Spoko... Cool bleiben!
bongo-bongo ja wiem ze to tak moze wygladac ze chce gotowca, bo zazwyczaj po to ludzie pisza na forum, zeby dostac to co chca a potem bezsensownie odczytac na zajeciach i dostac dobra ocene, mialam to wczesniej napisane i tak jak w 1 poscie zaczelam przepisywac z kartki pierwsze 3 zdania po niemiecku ale stwierdzilam ze i tak pewnie sa źle wiec dalej nie pisalam, doskonale rozumiem ze wiekszosc czeka na gotowca, lecz ja mam inny cel, chcialam po prostu nauczyc sie czegos co jest dobrze skonstruowane pod wzgledem gramatycznym, ale zauwazylam ze na forum panuje taka zasada ze gotowcow nikt nie daje, wiec od dzis odbiecuje poprawe i bede pisac nawet te swoje "niemieckie" teksty;-)
bongo stal sie leniwy on jest jedynym specjalista od jezykowych spraw niemieckich mit Hochachtung diego
Ja, dan korrigiere das unten geschriebene! Man kann alles noch anders sagen!

1. Damit Buchhalterin werden, muss man Studium beendet z.B. Finanzen und Rechnungwesen
Um Buchhalterin zu werden (zu sein) muss man ein Studium beendet (absolviert) haben.
2. Studium dauert 5 Jahre
So ein Studium dauert 5 Jahre. Dieses Studium...
3. In Studium gibt es verschidene Fächer z. B. Finanze, Mathematik, Recht, Marketing, Ökonomie
Das Studium beinhaltet verschiedene Fächer (Richtungen) zum Beispiel: Finanzen, Mathematik (Rechnungswesen)...
4. Ökonomie ist Lehre über wirtschaftlich Situation dem Land. Marketing ist über der Werbung,der promotion und Gewinung neue Kunde.
Ökonomie ist eine Lehre über wirtschaftliche Lage des Landes. Marketing beschäftigt sich mit Werbung, Promotion (neudeutsch!) und Kundengewinnung.
5.Auf Studium erwerben wir teoretische und auch praktische Wissen. In dem Studiumprogramm ist auch Praxis
Während des Studiums (Beim Studieren) erwrben wir theoretisches und praktisches Wissen. To drugie zdanie bym wywalil, bo powtorka.
6.Nach beende Studium kann man Probezeit ableisten und Erfahrung sammeln.
Nach dem Studium sollte man (muss man) Praktikum machen und Berufserfahrung sammeln.
7.Erst nach einige Jahre kann man gut zalbar Arbeit finden.
Erst nach einigen Jahren kann man eine gutbezahlte Arbeit bekommen.
8.glücklicherweise Buchhalterin muss keine Fremdsprache kennen.
Ein Buchhalter muss keine Fremdsprachen kennen. To dzisiaj nieprawda! Ale nie o to chodzi..
9.Grunde Pflicht der Buchalterin gibt es:der Buchfüchrung Firma und rechenschaft ablegen
Zu Grundpflichen eines Buchhalters (wszystko jedno jakiej plci) gehören: Buchführung und Bilanzen ????) (Nie wiem)
10.Für manche Leute ist die Arbeit langweiling, aber mir gefalle
...langweilig, aber mit gefällt es.
11.Deshalb möchte ich Buchhalterin werden, weil mir Beruf interessire
Mich interessiert dieser Beruf, deshalb will ich Buchhalterin werden.
Bardzo dziekuje!
falszywe zdanie! Szukaj! W forum wielokrotnie o nim pisalem.
Nie dziekuj, nie ma za co! Popraw to, co ci wpisalem. Pokaz mi, ze potrafisz to lepiej. Wcale sie nie obraze! Ale, pokaz! Wtedy sie nauczysz! Obejrzyj takze definicje ekonomii w wikipedii. Jest strasznie skomplikowana i obszerna.
Ja. daNN ... // 2x n bei "dann"
1. Um Buchhalterin zu werden muss man ein Studium beendet haben.
2. Dieses Studium dauert 5 Jahre.
3. Studium beinhaltet verschiedene Fächer zum Beispiel: Finanzen, Mathematik, Marketing, Ökonomie
4. Ökonomie ist eine Lehre über wirtschaftliche Lage des Landes. Marketing beschäftigt sich mit Werbung, Promotion und Kundengewinnung.
5. Während des Studiums erwrben wir theoretisches und praktisches Wissen.
6. Nach dem Studium sollte man Praktikum machen und Berufserfahrung sammeln.
7. Erst nach einigen Jahren kann man eine gutbezahlte Arbeit bekommen.
8. Ein Buchhalter muss keine Fremdsprachen kennen.
9. Zu Grundpflichen eines Buchhalters gehören: Buchführung und Bilanzen.
10.Für manche Leute ist die Arbeit langweiling, Marketing, Ökonomie
11. Mich interessiert dieser Beruf, deshalb will ich Buchhalterin werden.
;-)
Ad. 10
Für manche Leute ist die Arbeit langweiling,aber mit gefällt es.
Japa, du nervscht, das weiss doch jedes Kind.
weil mich dieser Beruf interessiert,möchte ich Buchhalterin werden.
Achtung! Nie poprawilas. Wpisalas tylko to, co ja wpisalem. U mnie jest blad: gutbezahlte pisze sie osobno!
Gut bezahlte!
Wal dalej. Nie przejmuj sie, ze cie wysmieja. Takie jest zycie! maluczcy wysmiewaja. Uparci? Sie ucza!
Studium absolvieren
...und so weiter bis Mitternacht... schlicht, einfach und doch geschmacklos...
1. Um Buchhalterin zu werden muss man ein Studium absolviert haben.
2. Dieses Studium dauert 5 Jahre.
3. Studium beinhaltet verschiedene Fächer zum Beispiel: Finanzen, Mathematik, Marketing, Ökonomie und
4. Ökonomie ist eine Lehre über wirtschaftliche Lage des Landes. Marketing beschäftigt sich mit Werbung, Promotion und Kundengewinnung.
5. Während des Studiums erwerben wir theoretisches und praktisches Wissen.
6. Nach dem Studium sollte man Praktikum machen und Berufserfahrung sammeln.
7. Erst nach einigen Jahren kann man eine gut bezahlte Arbeit bekommen.
8. Ein Buchhalter muss keine Fremdsprachen kennen.
9. Zu Grundpflichen eines Buchhalters gehören: Buchführung und Bilanzen.
10.Für manche Leute ist die Arbeit langweiling, Marketing, Ökonomie
11. Ich will Buchhalterin werden, weil mich dieser Beruf interessiert.

i czy w 3. bedzie napewno taki czasownik beinhalten, a jakiegos prostszego nie mozna uzyc?
bestehen aus/ es gibt/ muss man beherrschen/ sind/ i diabli jeszcze wiedza co...
Synonimow jest mnostwo. ty jestes szefem i moasz prawo do wyboru.
das Studium
diego-baba znowu puscila baczka...Pups gemacht?
die Akquise neue Kunden werben
Und noch ein Pups...
obrzydliwiec ktory nie ma szacunku dla starszych
beinhaltet jest bardzo prawidlowo
prosie
und noch ein Pups...
sie pisze: proszę!
No, to ile masz juz tych latek, stara babo? 47 od zera, czy 47 do stu? Jeste+ Bi-Fi, czy Uhu?
Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 62
poprzednia |

« 

Nur deutsch

»

Pomoc językowa - tłumaczenia