tłumaczenie kilku zdanek w Perfekt :)

Temat przeniesiony do archwium.
31-52 z 52
| następna
sorry tedson333, ale twoj niemiecki nie jest jeszcze tak daleko, wiec kto dal ci takie trudne zadanie???
To jest wynik niemieckiego google:
http://www.google.de/#sclient=psy&hl=de&q=%22in+oktober%22&aq=f&aqi=g-s1g-o1&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=1a70fc51dc685e4b

Żeby znaleźć jakieś wyrażenie, musisz je wpisać w cudzysłowie - "in Oktober". Jak wpisujesz bez to znajdzie wszystko gdzie występuje "in" ALBO "Oktober", stąd taka duża liczba trafień.
sory japanese. moj niemiecki nie jest w kregu moich zainteresowan wiec nie przykładam sie do tego przedmiotu. zadanie wiadomo dała moja profesorka. pocieszam sie faktem ze na moim poziomie i nizszym jest wiekszosc mojej grupy:/ zalezy mi jedynie zeby zaliczyc semestr. stad brak wysilenia z mojej strony. Tak wiec jesli potrafisz mi poprawnie pomoc to chetnie przyjme pomoc.
Cytat: tedson333
a jak to napisac z Perfect?

Bewertung der Praxis noch nicht erhalten haben wegen der geringen Wahlbeteiligung.

napisz to co ci napisalam i bedzie dobrze
Cytat: white-apple
To jest wynik niemieckiego google:
http://www.google.de/#sclient=psy&hl=de&q=%22in+oktober%22&aq=f&aqi=g-s1g-o1&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=1a70fc51dc685e4b

Żeby znaleźć jakieś wyrażenie, musisz je wpisać w cudzysłowie - "in Oktober". Jak wpisujesz bez
to znajdzie wszystko gdzie występuje "in" ALBO "Oktober", stąd taka duża liczba trafień.

bzdura kompletna wpisujesz in Oktober i wychodzi 120 milionow razy in oktober w textach google de skonczmy ta dyskusje bo ona nikomu nic nie da
Oceny z praktyk nie otrzymałem z powodu małej frekwencji.
Ich habe keine Bewertung bekommen, weil ich zu selten (zum Praktikum) gekommen bin/ geschwänzt habe.
Tedson, proponuję ciut zmienioną wersję Japy. Starałam się napisać jak najprostsze zdania:

Ich habe im Oktober ein Praktikum im Hotel "Wersal" in Zakopane gehabt.
Ich habe von Montag bis Freitag gearbeitet.
Ich habe die Ausbildung zusammen aus zwei Mädchen aus meiner Klasse gemacht , Magda und Dorota.
Meine Arbeit hat darin bestanden, den Hof aufzuräumen/sauber zu halten und die Blätter wegzufegen.
Außerdem habe ich auch als Kellner im Hotelrestaurant gearbeitet.
Darüber hinaus habe ich auch in der Rezeption Gäste empfangen.
Manchmal habe ich auch für die Hotelzimmer geputzt.
Mein Praktikum ist noch nicht benotet worden, da ich die meiste Zeit über abwesend gewesen bin.
Diego, chodzi o to, że masz wpisać "in Oktober"(in Anführungszeichen!), wtedy masz dopiero wyniki do całego wyrażenia.
dzieki diego 13, hammel i wiekszosci ktorzy pomogli mi w pracce. :)

Mogłby ktoś mi poprawić tez ten text. Potrzebuje aby wysłac to do hoteu w Austrii, wydrukowac wraz z odpowiedzia:/ głopie zadanie ale niestety....

Ich möchte über Buchungen für die Unterbringung von zwei Erwachsenen, einem Kind und einer behinderten Person an einem Tag zu erkundigen, von 20. bis 28. Dezember
Was sind Ermäßigungen für Kinder und Menschen mit Behinderungen und anderen Attraktionen?

Diego, chodzi o to, że masz wpisać "in Oktober"(in Anführungszeichen!), wtedy masz dopiero wyniki do całego wyrażenia.

sluchaj czy ty nie masz naprawde innych problemow gänsfüßchen sie nie wpisuje bo wtedy google de nie wien jak pl wylicza in oktober z Anführungszeichnen nie wien dlaczego ja z toba dyskutuje jeszcze na ten themat
Tedson, proponuję ciut zmienioną wersję Japy. Starałam się napisać jak najprostsze zdania:

Ich habe im Oktober ein Praktikum im Hotel "Wersal" in Zakopane gehabt/gemacht.

Ich habe die Ausbildung zusammen aus mit zwei Mädchen aus meiner Klasse gemacht , Magda und Dorota.

Manchmal habe ich auch für die Hotelzimmer geputzt.
Ich möchte mich nach dem Preis für ein Hoteltag in Ihrem Hotel erkundigen. Ich bin an einer Unterkunft für zwei Erwachsene, ein Kind und eine behinderte Person in dem Zeitraum vom 20. bis 28. Dezember interessiert. Sehen Sie Ermäßigungen für Kinder und/oder Menschen mit Behinderungen vor? Welche Attraktionen bieten Sie an?
Cytat: diego13
nie wien dlaczego ja z toba dyskutuje jeszcze na ten themat

.. weil sogar du irgendwann begreifen musst, dass es "im" heißt. z.B. im Jahr 2010
Dzięki, Hammel, skopiowałam od Japy i przeoczyłam.
Cytat: diego13

sluchaj czy ty nie masz naprawde innych problemow gänsfüßchen sie nie wpisuje bo wtedy google de nie wien jak pl wylicza in oktober z Anführungszeichnen nie wien dlaczego ja z toba dyskutuje jeszcze na ten themat

Właśnie tak się wpisuje. Jakbyś się do tego stosowała to duden też nie pokazywałby ci tylu głupot.
gerne
Poprawiona wersja:

Ich habe im Oktober ein Praktikum im Hotel "Wersal" in Zakopane gehabt.
Ich habe von Montag bis Freitag gearbeitet.
Ich habe die Ausbildung zusammen mit zwei Mädchen aus meiner Klasse gemacht , Magda und Dorota.
Meine Arbeit hat darin bestanden, den Hof aufzuräumen/sauber zu halten und die Blätter wegzufegen.
Außerdem habe ich auch als Kellner im Hotelrestaurant gearbeitet.
Darüber hinaus habe ich auch in der Rezeption Gäste empfangen.
Manchmal habe ich auch die Hotelzimmer geputzt.
Mein Praktikum ist noch nicht benotet worden, da ich die meiste Zeit über abwesend gewesen bin.
DZIEKUJE Wszystkim za pomoc :)
danke schon diego13, white- apple, etc :)
Ich möchte gerne mich über Unterbringung und Reservierung für zwei Erwachsenen ein Kind und für eine körperbehinderte Person im Zeitraum von 20 bis 28 Dezember, informieren. Ich wollte auch fragen, ob es irgendwelche Ermäßigungen für Kinder und Menschen mit Behinderungen bei der Teilnahme an verschieden Freizeitangeboten gibt.

DZIEKUJE Wszystkim za pomoc :)
danke schon diego13, white- apple, etc :)

nie ma za co polecam sie na przyszlosc
napewno nie raz jeszcze korzystam :) :) fajnej zabawy z okazji andrzejek zycze
napewno nie raz jeszcze korzystam :) :) fajnej zabawy z okazji andrzejek zycze

dzieki na wzajem
Temat przeniesiony do archwium.
31-52 z 52
| następna

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie