Bardzo proszę o przetłumaczenie kilku zdań

Temat przeniesiony do archwium.
31-54 z 54
| następna
Cytat: Kamol3
ale ja nie gram w klubie.

to nie szkodzi ale jak sie interesujesz pilka nozna to posiadanie 8 pilek nie jest hobby
idz lepiej na sciaga.pl albo zadane.pl
może być Derzeit haben acht Ball?

acht Bälle

acht Bälle
Ich bin ein sportlicher Typ. Ich interessiere mich für Sport. Ich interessiere mich vor allem für Fußball. Ich spiele mit meinen Freunden direkt vor dem Haus Fußball. Ich sehe auch gern Fußballspiele im Fernsehen an.
Ansonsten sammle ich verschiedene Minifußballrepliken (Ja, das ist kleine Fußbälle) von den Fußballwelt und Europameisterschaften. Derzeit haben acht Bäll. Wie jeder Junge sehe ich mir auch gerne moderne Autos

Czy ta wersja jest poprawna?
Ich bin ein sportlicher Typ. Ich interessiere mich für Sport. Ich interessiere mich vor allem für Fußball. Ich spiele mit meinen Freunden direkt vor dem Haus Fußball. Ich sehe auch gern Fußballspiele im Fernsehen an.
Ansonsten sammle ich verschiedene Minifußballrepliken (Ja, das ist kleine Fußbälle) von den Fußballwelt und Europameisterschaften. Derzeit haben acht Bäll. Wie jeder Junge sehe ich mir auch gerne moderne Autos

Czy ta wersja jest poprawna?

nie
To jak będzie dobrze?
w trzech pierwszych zdaniach jest maslo maslane acht BÄLLE ein Ball zwei Bälle
Ich int.......... für Fußball. Sport jest za ogolnie bo dalej piszesz tylko o pilce noznej
jako zainteresowany pilka napisz ze grasz w klubie chociaz to nie jest prawda ale tu chodzi o zdania a nie o prawde jako pasjonata nie mozesz tylko pod oknem uprawiac ulubionego sportu
Jeżeli mógłbyś to bardzo proszę o napisanie poprawnej wersji.
Ich bin ein sportlicher Typ. Ich interessiere mich für Sport. Ich interessiere mich vor allem für Fußball. Ich spiele auch Fußball in einem Sportverein. Ich sehe auch gern Fußballspiele im Fernsehen an.

Ale vor allem można przetłumaczyć jako głównie tak więc napisałem że interesuję się sportem, ale głównie piłką nożną
Ich bin ein sportlicher Typ. Ich interessiere mich für Sport. Ich interessiere mich vor allem für Fußball. Ich spiele auch Fußball in einem Sportverein. Ich sehe auch gern Fußballspiele im Fernsehen an.
Ansonsten sammle ich verschiedene Minifußballrepliken (Ja, das ist kleine Fußbälle) von den Fußballwelt und Europameisterschaften. Derzeit haben acht Bälle. Wie jeder Junge schaue ich mir auch gerne moderne Autos an.
Ja das sind kleine Fußbälle a nie ist
Czyli ta wersja którą podałeś jest prawidłowa?
to jest twoja wersja i powiedzmy prwidlowa w nawiasie zamiast ist musi byc sind
Rozumiem że mogę taką wersję pokazać w szkole?:)
Ich bin ein sportlicher Typ. Ich interessiere mich für Sport. Ich interessiere mich vor allem für Fußball. Ich spiele (auch) Fußball in einem Sportverein. Ich sehe auch gern Fußballspiele im Fernsehen an.
Ansonsten sammle ich verschiedene Minifußballrepliken (Ja, das ist kleine Fußbälle) (wenn überhaupt, dann ohne "ja" -> ,das sind kleine Fußbälle) von den Fußballwelt- und Europameisterschaften. Derzeit haben ich acht (solche) Bälle. Wie jeder Junge sehe ich mir auch gerne moderne Autos an.
edytowany przez mamapia: 11 gru 2010
Kamol3. Nimm die Version von mamapia und nerv nicht.
Ty i tak nic nie rozumiesz, wiec wez przynajmniej dobra wersje!
I nie wpisuj tego zdania:
Derzeit haben acht Bälle
Diego13 jest nachlana na kleju a ty jestes nia oczarowana. Pewnie tez jestes na kleju, stralo-mondralo!
NO, nie mogie na to patrzyc. Pokemon gada z zaklejona pijaczka i sie dogaduja! Nie ma nawet w telewizji!
mamapia, sie sieht das gestrichene "n" bei "haben" nicht! Das sind alles Psychos!
Cytat: mamapia
Ich bin ein sportlicher Typ. Ich interessiere mich für Sport. Ich interessiere mich vor allem für Fußball. Ich spiele (auch) Fußball in einem Sportverein. Ich sehe auch gern Fußballspiele im Fernsehen an.
Ansonsten sammle ich verschiedene Minifußballrepliken (Ja, das ist kleine Fußbälle) (wenn überhaupt, dann ohne "ja" -> ,das sind kleine Fußbälle) von den Fußballwelt- und Europameisterschaften. Derzeit haben ich acht (solche) Bälle. Wie jeder Junge sehe ich mir auch gerne moderne Autos an.

glupia poprawia cos co nie musi bys poprawione mist wypisuje
derzeit habe ich jest poprawnie hummel jezeli nie wiesz co derzei oznacza odsylam do ponsa
Kamol sorry nie zauwazylam ze napisales.... haben acht Bälle habe ich acht Bälle jest poprawnie
Temat przeniesiony do archwium.
31-54 z 54
| następna

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Życie, praca, nauka