Bardzo proszę o przetłumaczenie :)

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 42
poprzednia |
Kilka zdań, które muszę przetłumaczyć. Liczę na pomoc :) Będę bardzo wdzięczna.

Lekarz przyjmuje po południu.
Czy ma pani dla mnie termin w środę?
Od wczoraj boli mnie żołądek.
Dostałam zastrzyk.
Skaleczyłam się.
Jak często muszę brać leki?
Za tydzień muszę przyjść do kontroli.
Boli mnie żołądek, ponieważ zjadłam zbyt dużo.
Śpię osiem godzin dziennie, przy otwartym oknie.

Nie wiem jak zrobić te zdania, jestem kompletnie zielona z niemieckiego. ;
Ja tez jestem zieloniutki. Najgorsze, ze piwem zalalem sobie moj slownik i wszystko sie pozamazywalo. Ale, normalnie to mozna by temu jakos dac rade. Pijesz tez piwo? Tez zalalas slownik? Sch...
Tak, zalałam słownik, ale nie piwem.
Hey, dann sind wir zu Hause! Super!
hm. ale o co chodzi ? Jeśli już piszesz coś po niemiecku(coś co jest chyba troszkę nie na temat) to może mógłbyś przetłumaczyć moje zdania ? Na prawdę byłabym wdzięczna. Próbowałam sama ale nie wszystko jest w słowniku.
Moglbym, ale nie przetlumacze, bo jest dla mnie za proste. W slowniku znajdziesz WSZYSTKO i nie ucz tu Papierza dzieci robic! Jak chcesz okazac twoja wdziecznosc? Juhuuuuu? Czy jak? Rusz wlasna dupke i poszukaj. "Probowalam sama"...gdzie probowalas? Nie widze! Do szuflady naprobowalas? gadanie po scianie. To jest forum a nie sciana placzu!
Niestety w moim słowniku nie ma kilku rzeczy., Czy mówiłam gdzieś, że okażę swoją wdzięczność ? Powiedziałam tylko, że BYŁABYM wdzięczna. Myślałam, że są ludzie, którym wystarczy świadomość, że komuś pomogli...ale cóż, widać nie.
Chociażby proste zdanie-Dostałam zastrzyk. Ich habe eine/die Spritze bekommen.
No i właśnie eine czy die ? Bekommen ? to dobry czasownik ?
A forum nazywa się ,,Pomoc językowa-tłumaczenia'', więc chyba mam prawo zwrócić się o pomoc na tym właśnie forum.