Nauczyciel, zarobki, awans zawodowy?

Temat przeniesiony do archwium.
31-40 z 40
| następna
Warum liest hier denn Keiner mal richtig?? HAbe ich irgendetwas von den geschrieben, die HartzIV bekommen, weil Sie es müssen und weil sie evtl. nicht arbeiten können oder einfach keine Arbeit finden, egal was sie tun??? NEIN!

Ich schreibe nur über Diejenigen die auf FAULER Haut liegen und vom Geld leben, obwohl Sie arbeiten gehen KÖNNTEN, jedoch dafür nichts tun. Wenn Du diese Leute unterstützt, ist es Dir selbst überlassen, ich bin der Meinung, man sollte es nicht tun. Außerdem bekommt man nicht, wenn Du arbeitslos wirst, sofort HartzIV, erst kommt das ALG1, ist ein kleiner aber feiner unterschied....
Wieso KEINER? Ich lese es. Und es gibt auf der Welt nur uns zwei. Dich und mich. Reszta tutejszego badziewia (mit Ausnahmen, die sich hier nicht einmischen, aber könnten) nie ma pojęcia ani o niemieckim anii o polskim. A w takim właśnie forum jesteśmy. Szlifuj sw#j niemiecki. Du bist der Menschenkenner und ich bin ich. Twoje gaworzenie jest nudne. Kleiner Schowi. Lies doch dein Gelumpe zuerst, was du von dir gibst.
Cytat: Ybias
Warum liest hier denn Keiner mal richtig?? HAbe ich irgendetwas von den geschrieben, die HartzIV bekommen, weil Sie es müssen und weil sie evtl. nicht arbeiten können oder einfach keine Arbeit finden, egal was sie tun??? NEIN!

Ich schreibe nur über Diejenigen die auf FAULER Haut liegen und vom Geld leben, obwohl Sie arbeiten gehen KÖNNTEN, jedoch dafür nichts tun. Wenn Du diese Leute unterstützt, ist es Dir selbst überlassen, ich bin der Meinung, man sollte es nicht tun. Außerdem bekommt man nicht, wenn Du arbeitslos wirst, sofort HartzIV, erst kommt das ALG1, ist ein kleiner aber feiner unterschied....

nie nadajesz sie do dyskusji w jaki sposob chcesz rozsadzic kto chce a kto nie chce a kazdemu sie to moze zdarzyc kazdy normalny i zdrowy fizycznie i psychicznie czlowiek chce pracowac a dlaczego nie pracuje to juz nie twoj problem nalezysz do demokratycznego systemu i jezeli tobie sie cos przydarzy to masz ta pewnosc ze twoja egzystencja jest zabezpieczona i nie chrzan glupot
Diego! Fass!
Cytat: Ybias

mysle ze nie wszyscy rozumieja to co z twoich zdan wynika te zdania sa bardzo powiklane urwane a wiele zwrotow jest po prostu zle uzytych
Warum liest hier denn Keiner mal richtig?? musialam sie dlugo zastanawiac o co ci chodzi

Warum gibt es niemanden, der meine Texte richtig liest? tak powinno byc po niemiecku
edytowany przez Diego44: 05 sty 2012
Cytat: irkamozna
Diego! Fass!

juz to robie zosiu co za pacan moze sam zaczal ledwie pracowac a glupoty wygaduje w zyciu roznie bywa i jestem ostatnia osoba ktora czepialaby sie bezrobotnych place bardzo wysokie podatki w listopadzie zaplacilam 1200EU poniewaz dostalam 13 i premie i wcale mi to nie przeszkadzalo bo wiem ze jak mi sie cos przydarzy to moge isc do urzedu i cos tam dostane
Pass auf! Er ist schtudiert!
a kuter322 już całkiem zdurniał.
edytowany przez irkamozna: 05 sty 2012
Cytat: irkamozna
Pass auf! Er ist schtudiert!
a kuter322 już całkiem zdurniał.

i tak mu to nic nie pomoglo a kuter musie sie za robote zabrac niemca nauczyc i wio do niemiec
Glupoty? Ja pracuje od 15stego roku zycia i jeszcze ani dzien nie bylem bezrobotny. Ale za to robilem prawie kazda prace. Sprzatalem, kible mylem, tylko zeby troche podrobic. Pozniej po Ausbildung i szkole moglem lepsze prace miec. W czasie studji, 20 godzin w tygodniu pracowalem i w wakacje 40+, tylko zeby studja sobie umozliwyc. Wiem mam pojecie ze kazdy moze prace znalesc jak chcesz i jestes fizychnie i psychicznie zdrowy i oczywiscie w pewnym wieku. Ze ludzie od 45 lat maja cierzej prace znalesc niz dwudziestoletek, to tego jestem tez pewny.

18.08. oddalem moja prace dyplomowa i 01.09. mialem juz prace. Trzeba tylko chciec i znajdzie sie prace.
edytowany przez Ybias: 05 sty 2012
Ybias? Sam chciałeś...
Temat przeniesiony do archwium.
31-40 z 40
| następna